Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: [Economie] Gebouwen uit de winkel (guide)

  1. #11
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Oke, dus 2 * level 1 silo is goed voor 1 level 2 boerderij. Oke, nice to know.

    Die recyclefabriek, hoe werkt die?

  2. #12
    convict's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    heb mij juist die silo gekocht. vind hem zijn edelstenen niet waard. zou mooier geweest zijn dat hij ineens een volledig veld deed en niet tarwe per tarwe.
    ik bedoel wel niet veld / 13 mins maar bvb 1 volledig veld per 4 of 6u, anders is hij veel te overpowerd. en dan niet upgradebaar zijn en een limiet van 1 silo.
    komt in mijn geval nog niet positief, haal men velden leeg aan een 14k tarwe / 12u, en met de velden dan per 6u = bvb 400, 800 of ... (weet niet wat een III tarweveld bevat) tarwe / 12u valt te zien welk veld (I,II,III) hij aanvult. bespaard beetje op grondstoffen.

  3. #13
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil hem wel overkopen van je anders hoor

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand wat de dorpsschool doet?

  5. #15
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Maakt iedere 2 uur een settler.

    Normaal maakt je Burgermeestershuis iedere 15 minuten een settler aan zolang er genoeg woonruimte is, dat komt dus neer op 96 settlers per dag. Met een dorpsschool maak je er dus 105 per dag aan, met twee scholen 116 en met 3 scholen 127.

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt Beittil, dat lijkt me dan niet echt de moeite waard. Is de dorpsschool ook te upgraden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Maakt iedere 2 uur een settler.

    Normaal maakt je Burgermeestershuis iedere 15 minuten een settler aan zolang er genoeg woonruimte is, dat komt dus neer op 96 settlers per dag. Met een dorpsschool maak je er dus 105 per dag aan, met twee scholen 116 en met 3 scholen 127.

  7. #17
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    School is niet te upgraden, is het idd niet echt super waard als je er met geld aangekochte edelstenen voor moet gebruiken. De meeste mensen die de scholen wel hebben zijn eraan gekomen tijdens het Halloween evenement toen ze te koop waren voor pompoenen.

  8. #18
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Zou leuk zijn als je er ook even afbeeldingen bijzet. (Misschien zelfs vanaf lvl 1 t/m5 upgrade afbeeldingen)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.