Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Handel verdwenen

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Handel verdwenen

    Als je iets verhandelt en je hebt geen plaats voor dat artikel in je pakhuis/burgermeesterhuis dan verdwijnt de handel.

    In mijn geval:
    Ik heb via handel: 400 hhp gekocht voor 39 munten. Ik had al 700 nog wat hhp in mijn voorraad en mijn max was 800. Dus de hhp werd aangevuld tot 800 en de rest verdwijnt zomaar.
    Is het niet beter om dit in het Ster menu te plaatsen?

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, dat zou mogelijk een optie zijn. Maar persoonlijk zou ik zeggen: Niet zo handig om een dergelijke deal te gaan maken als je weet dat je opslag het niet aan kan!

  3. #3
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Nee indd, een deal maak je omdat je tekort hebt of verkoopt het omdat je overschot hebt.
    Maar goed was vast je eerste deal.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, ik ben het er niet helemaal mee eens dat je alleen handelt in het geval van overschot/tekort. Als je ziet wat sommige mensen aanbieden, dan kun je het gewoon niet weigeren, maw koopjes wil ik zeker niet laten liggen, dat zou ik dan later weer kunnen verhandelen.
    Maar goed, het spel werkt eenmaal niet zo en toch lijkt mij dit wel degelijk een verbeterpunt.

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, als je wilt koopjesjagen dan zul je toch echt voor meer opslag moeten zorgen

  6. #6
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Precies en de echt goedkope deals, kan je ook beter met je friends of guild doen.
    Handel is meestal op winst uit
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Bij het nieuwe handelsysteem is dat niet meer mogelijk, alleen jammer dat ook de handel naar de kloten is geholpen.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.