Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Aventuren item die je niet kan weg geven

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    Aventuren item die je niet kan weg geven

    ik zou het zeer leuk vinden als je die items nu wel eens weg kon geven aandere mensen omdat er genoeg mensen zo iets willen geven aan mensen als die wel leuk vinden om zoiets te plaatsen op de eiland bij hun zelf zoals dark kasdteel en wit kasteel witch toren en wegwijzers en bloemetjes en kratten en karren ook andere dingen die te maken hebben met decoratie kan weg geven en ook nieuwe decoraties erbij zou ook mooi zijn bedankt laat jullie anwoorden achter als iemand het weet hoe je die wel kan weg geven aan andere mensen ik heb al een ticket gestuurd om te kijken als de makers het weten ik hoop op antwoord maar als een van jullie spelers het weet laat mij het dan ook weten zo dat ik het kan door geven aan andere mensen die dat willen doen. groetjes van hein

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben normaal niet zo van het zeuren hierover... maar nu... LEESTEKENS? Wat een warrige brei van woorden is dit zeg

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Uhm...ik begrijp je denk ik wel.
    In het nieuwe handelssysteem kun je ook ''verbeteringen'' en ''avonturen'' handelen. Het zou zo maar kunnen zijn dat je ook die decoratieve dingen dan kunt handelen.
    De refills die je tijdens het avontuur krijgt, die kun je wel aan elkaar geven.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.