Bekijk Poll Resultaten: Moderators nodig op chat?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • ja

    17 85,00%
  • nee

    3 15,00%
Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Chat moderators

  1. #1
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud

    Chat moderators

    Dag allemaal,

    Nadat het weer een tijdje goed is gegaan zonder Moderators, zie ik nu toch dagelijks weer allemaal ruzies voorbijkomen in de wereldchat. Het is niet meer mogelijk om een normaal gesprek te voeren, zonder dat er een aantal mensen (meestal dezelfde) ruzie aan het maken zijn en de scheldwoorden om je oren vliegen. Jammer dit. Dus mijn vraag, vooral aan BB_Skelril...misschien tijd voor wat moderators nu?

    Gr. Poegel

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Ten eerste wil ik graag mensen voorstellen om gebruik te maken van de report functie, en als daar niet op gereageerd wordt (bijvoorbeeld laat in de nacht) om dan een ticket te versturen naar het ondersteunings team. Dit zodat ik er van op de hoogte wordt gesteld en er ook daadwerkelijk wat aan kan doen. Dit wordt op het moment nog niet veel gedaan, en dan kan ik dus ook niet zien of er iets aan de hand is (ik kan helaas niet 24/7 de chat lezen).

    Verder zullen er ook moderators komen. Maar ik denk persoonlijk dat wat ik hier boven beschreef het grootste probleem is op het moment, gezien ik dus niet 24/7 in de chat kan zitten om mee te lezen!

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 19-09-12 om 13:00.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    hoe kom ik bij de report functie?

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Typ in het chatkanaal: /report gebruikersnaam Reden
    @BB_Skelril, goed om te weten, zal mensen aansporen om daar gebruik van te maken zogauw als er problemen zijn.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben net gestopt met een ander spel "Evony". Daar had je een world chat en een alliance (lees gilde) chat. In de world chat werd van alles en nog wat geschreven. In de alliance chat kon je dat beter niet doen, omdat je dan uit de alliance gegooid werd.
    Ik ben een beginner bij Settler, dus weet ik niet of er ook zoiets is als de gilde chat, maar misschien is dat wel een idee.

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisb Bekijk Berichten
    Ik ben net gestopt met een ander spel "Evony". Daar had je een world chat en een alliance (lees gilde) chat. In de world chat werd van alles en nog wat geschreven. In de alliance chat kon je dat beter niet doen, omdat je dan uit de alliance gegooid werd.
    Ik ben een beginner bij Settler, dus weet ik niet of er ook zoiets is als de gilde chat, maar misschien is dat wel een idee.
    Je hebt die de volgende chats:
    Wereldchat (voor iedereen)
    Hulpchat (voor vragen)
    Gildechat (voor de gildeleden)
    Officierenchat (speciale chat voor administrators van een gilde)
    Fluisterchat (

  7. #7
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    In een ouderen gilde kan je meer je gang gaan.
    JA ik vindt een Mod ook wel belangrijk puur het feit PEGI 7+
    zo kan inderdaad de open chat netjes blijven voor de kids.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  8. #8
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Hey,

    Ten eerste wil ik graag mensen voorstellen om gebruik te maken van de report functie, en als daar niet op gereageerd wordt (bijvoorbeeld laat in de nacht) om dan een ticket te versturen naar het ondersteunings team. Dit zodat ik er van op de hoogte wordt gesteld en er ook daadwerkelijk wat aan kan doen. Dit wordt op het moment nog niet veel gedaan, en dan kan ik dus ook niet zien of er iets aan de hand is (ik kan helaas niet 24/7 de chat lezen).

    Verder zullen er ook moderators komen. Maar ik denk persoonlijk dat wat ik hier boven beschreef het grootste probleem is op het moment, gezien ik dus niet 24/7 in de chat kan zitten om mee te lezen!

    - BB_Skelril
    worden reports dan niet automatisch op een aparte manier gelogged binnen jullie systeem? Want dat maakt het terug lezen inderdaad een crime.
    Ik weet van andere chat programma's dat bij een report automatische de laatste 30 min. worden gesaved en in een aparte file opgeslagen (bij mij zijn die dan leesbaar als kladblok files)

    misschien een ideetje om te kijken of de chatserver te updaten is?

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Graag zou ik een een link zien van waar ik de gedragsregels staan van de CHAT en niet de in-game regels.
    Mvg

    Joda
    The force is with you

  10. #10
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Joda,

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-gedragsregels < hier staan de regels voor de chat.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.