Hallo luitjes,
Ik heb meer een verzoek/suggestie.
Ben nu pas bezig om wat avonturen te doen, maar ik jammer vind is dat bij de beloningen weinig variatie aan decoratie bij zit.
BVB bij duistere priesters heb je die soort van kerk. Nou het zou super vet zijn om je eiland te verfraaien met een soort van duistere aanblik.
Ik zou meer item maken en toevoegen bij avonturen, en deze ook mogelijk maken in het aankoop met gems. Zo blijft het leuk spelen en heb je ook iets om je best voor te doen en op vooruit te kijken. Dat ik paardjes en zwaarden krijg is wel leuk en aardig maar goed das niet echt spannend want die kan ik zelf ook maken, of niet ?
Ook mijn speel plezier zou hier zeker mee omhoog gaan. Nog een voorbeeld om het lekker te maken stel je voor om een vette Duistere kerk te hebben( misschien een kerkhof erbij) of wie weet een Grot waar een monster in zit, misschien zelf wel decoratie wat je dan toch ergens een bonus of wat extra op geeft maar dan met een zeer lage kans om te vinden. Dit zou het spel een super boost geven. Misschien als het succes is met verkoop van meer variatie aan items, kunnen jullie bvb mappen maken die veranderen.
Het is een idee om aan te vullen.
Ik hoor graag reactie en feedback. Dank je wel
mvg Pasufius