Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Avonturen Items

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Avonturen Items

Hallo luitjes,

Ik heb meer een verzoek/suggestie.

Ben nu pas bezig om wat avonturen te doen, maar ik jammer vind is dat bij de beloningen weinig variatie aan decoratie bij zit.
    BVB bij duistere priesters heb je die soort van kerk. Nou het zou super vet zijn om je eiland te verfraaien met een soort van duistere aanblik.

Ik zou meer item maken en toevoegen bij avonturen, en deze ook mogelijk maken in het aankoop met gems. Zo blijft het leuk spelen en heb je ook iets om je best voor te doen en op vooruit te kijken. Dat ik paardjes en zwaarden krijg is wel leuk en aardig maar goed das niet echt spannend want die kan ik zelf ook maken, of niet ?
    Ook mijn speel plezier zou hier zeker mee omhoog gaan. Nog een voorbeeld om het lekker te maken stel je voor om een vette Duistere kerk te hebben( misschien een kerkhof erbij) of wie weet een Grot waar een monster in zit, misschien zelf wel decoratie wat je dan toch ergens een bonus of wat extra op geeft maar dan met een zeer lage kans om te vinden. Dit zou het spel een super boost geven. Misschien als het succes is met verkoop van meer variatie aan items, kunnen jullie bvb mappen maken die veranderen.

Het is een idee om aan te vullen.
    Ik hoor graag reactie en feedback. Dank je wel

mvg Pasufius

EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Denk dat dit een vraag is die alleen maar op smaak en interesse is en dat zal alleen aangepast worden als er veel mensen over praten.
    Voor mij zou het iig niet uitmaken omdat de game divers genoeg is.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hier heb je wat dingen om naar uit te kijken:

Heer robin's kasteel, 3% kans op in avontuur stelen van de rijken. Bevolkingslimiet gaat met 50 omhoog.

Klooster, te verkrijgen tijdens EK evenement.

Zwarte kasteel van de sekte, 4,8% kans op in avontuur de zwarte ridders. Bevolkingslimiet gaat met 100 omhoog.

Heksen toren, 5% kans op in avontuur de duistere broederschap. Bevolkingslimiet gaat met 100 omhoog.

En nog veel kleine decoratieve objecten sommige te verkrijgen tijdens avonturen en ander tijdens evenementen.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een goed idee Pasufius. Het zou avonturen erg aantrekkelijk en spannend maken want nu doe ik ze alleen voor de EP.
    De rest kan ik over het algemeen zelf maken. Op het graniet en troepenhout na dan.

aRPeaR.

Ik denk dat Pasufius best wel weet welke spullen je nu kan krijgen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten