Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: [Overige] 1 IP-adres met meer accounts, voor bv familie's! DAT MAG !! :D

  1. #1
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud

    [Overige] 1 IP-adres met meer accounts, voor bv familie's! DAT MAG !! :D

    Hallo mensen

    Iedereen heeft thuis meer pc's en wonen nu eenmaal niet alleen
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      broadband_router_1.jpg
Bekeken:   442
Grootte:   16,1 KB
ID:        30

    Erken je je hierin dan heb ik info voor je.

    Heb de vraag gesteld naar Support Team of ik samen met mijn vrouw kan spelen op ons netwerk (1 IP dus)
    Heb hier onze gebruikersnamen gemeld zodat ze inzicht hebben op deze accounts.

    Antwoord was duidelijk:

    Wanneer twee of meer spelers een IP adres delen moeten ze aan een aantal regels voldoen om verbanning te voorkomen.

    - Elke speler mag slechts een individueel account aanmaken.
    - Handel en wederzijdse verbetering zijn welkom.
    - Het bevorderen van 'een' account wordt beschouwd als "misbruik". Dit is een directe schending van onze Algemene Voorwaarden.

    Bedankt voor de namen. Op deze manier kunnen wij de accounts op een speciale manier in ons interne systeem vastleggen.

    Mocht je nog vragen of problemen hebben, neem dan gerust contact met ons op.


    Dus zoals je kan zien kan je met zijn allen gewoon lekker spelen thuis.

    groet
    Laatst gewijzigd door EnemyReaverNLD; 10-09-12 om 18:51.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    swanny bedankt voor de info

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    hoezo gebruik jij echt van die oude computers haha :P grapje

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk hoor, wij hebben meerdere accounts in huis, meerdere pc's, en sinds vanmorgen een ban gekregen, wij hebben dus echt wel alles gemeld destijds en alles is ook goedgekeurd, schijnbaar zijn er mensen in je spel die het niet vertrouwen en je gewoon melden als 1 persoon met meerdere accounts, hoe kinderachtig is dat.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    dat hebben wij ook meegemaakt gemeld en al en we kregen de melding dat we 1 speler waren wou het bewijzen met Skype en al maar zo makkelijk ging dat niet ik had het geluk dat ik tussentijds in het ziekenhuis had gelegen en daar ook had gespeeld en de man thuis verder aan het spelen was

  6. #6
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    EnemyReaverNLD has made a good reminder post. If you have more than one player in the house, please send a ticket to the support team so they can place you in the list. This is definitely a useful post and I'd like to thank you for posting it EnemyReaverNLD.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Nanuq Bekijk Berichten
    Hello Settlers,

    EnemyReaverNLD has made a good reminder post. If you have more than one player in the house, please send a ticket to the support team so they can place you in the list. This is definitely a useful post and I'd like to thank you for posting it EnemyReaverNLD.

    Regards,
    BB_Nanuq
    LOL.... post is from 2012

  8. #8
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    kennelijk had BB_Nanuq niks te doen en ging ie maar posts terug kijken

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ook wij hebben 2 accounts op een ip adress>>> gewoon BB aanschrijven dat je als man en vrouw / gezin samen de game speeld.

    Een advies, BEWAAR HUN ANTWOORD GOED IN EEN APPART FOLDER
    mocht er dan in de toekomst eens een ptobleem ontsdtaan, heb een bewijs.

    groet carolvosmeer en vosje63 van Mr

  10. #10
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco_polo_1984 Bekijk Berichten
    LOL.... post is from 2012
    Hello marco_polo_1984,

    I know the post is from 2012, but it's always good to remind players that creating 2 or more profiles in the same server and IP addresses is a violation of the rules. This is also a good way to show the players that even though there are posts buried in the deep end of the forum, there are still gems to be found.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.