Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: chat

  1. #1
    Allard's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    chat

    ik kom er net achter dat er een handelskanaal is , hier kom ik op door op de chat /j global-3 in te typen . Ik neem aan dat het hoofdkanaal /j global-1 is .

    Mijn vraag is zijn er meer chatkanalen en hebben die ook een 'thema ' zoals 3 voor handel is (global-2?) en mag je daar met gewoon een paar spelers (zonder bepaalde mensen) chatten ?

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Het 'hoofd'kanaal is inderdaad global-1. Er zijn inderdaad meerdere kanalen, maar hier is geen thema voor. Je mag hier gerust naar toe gaan. Hier gelden wel de gewone chat regels uiteraard!

    - BB_Skelril

  3. #3
    Allard's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    En hoeveel zijn er ? dit zijn geen themakanalen als ik dit goed begrijp uit je vorige antwoord . Ik kan dus bv vanavond op een apart kanaal lekker over Louis van Gaal zeuren als we verliezen of tijdens de wedstrijd met een paar liefhebbers apart op een kanaal

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Allard,

    Ja dat is gewoon mogelijk hoor je kan gewoon op een ander kanaal zitten als je wilt. Zoals ik zei gelden daar wel gewoon de normale chat regels, maar voor de rest mag je gewoon in de andere kanalen zitten.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.