Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: vraag over skelril

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    vraag over skelril

    dag allen,

    wat moet je doen als je een ban hebt, omdat een functionaris je antwoorden niet wil beantwoorden, je vervolgens door verwijst naar zijn colega's en je vervolgens een ban geeft omdat zijn mening is dat je ruzie zoekt, terwijl hij zijn probleem bij jou neerlegt?

    Bedoel ik vind iemand via de chat voor handel, dit word via de FLUISTER afgehandeld, en vervolgens moet ik me normaal gedragen omdat HIJ wil dat ik naar g3 ga, terwijl hij in de regels laat lezen dat via fluister gewoon kan........

    ik neem aan dat deze post als serieus word behandeld.......

    Groet,
    Dman
    Laatst gewijzigd door Dman; 07-09-12 om 13:40. Reden: verkeerde koptekst

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Zoals ik eerder al heb aangegeven kan je klachten versturen naar het ondersteunings team via de website (http://www.thesettlersonline.nl/nl/h...-ondersteuning).

    Verder is de reden dat ik vraag om suggesties e.d. te posten op het forum heel simpel: Ik moet de suggesties/klachten etc door spelen naar de juiste mensen binnen Blue Byte, het is dus makkelijker dat mensen hun suggesties e.d. posten op het forum, zo dat er ook gezien kan worden hoeveel mensen een idee b.v. wel zien zitten.

    Overigens is er niets mis mee als je handel doet via de fluister, ik heb enkel in het kanaal aangegeven om handel in global-3 te doen. Deze "waarschuwing" was voor de mensen die op dat moment in het normale chat kanaal aan het handelen waren e.d. De reden dat het in global-3 gedaan dient te worden is ook simpel: dit zodat het handelen overzichtelijk blijft, en het normale chat kanaal gewoon voor andere dingen gebruikt kan worden (zoals 'chit-chat').

    Overigens is je ban weer verwijderd.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 07-09-12 om 13:52.

  3. #3
    Allard's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    ook ik heb me wel eens schuldig gemaakt aan handelen in global-1 , maar meer omdat ik dat niet wist . Ik wist ook niet van het bestaan van meerdere globalchats af . Is het niet handig om dat de spelers te laten weten? Mischien in een opdracht ? Ik heb ergens ander op het forum deze vraag ook neergelegt meer omdat ik niet weet welke kanalen er actief zijn en of dat ook 'thema'-kanalen zijn.

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het is terug te vinden in de regels die op het forum te vinden zijn!

    - BB_Skelril

  5. #5
    Allard's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Daar heb ik inderdaad gevonden over global-3 maar hoe zit het met de rest van de kanalen? zijn dit ook themakanalen? en hoeveel zijn er?

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Graag even je topic bekijken, daar heb ik al geantwoord op deze vragen.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.