Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: StartersPacks gekocht in winkel maar werkt alleen op UK? Ik heb de oplossing !!!

  1. #1
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud

    StartersPacks gekocht in winkel maar werkt alleen op UK? Ik heb de oplossing !!!

    Heb je ook een starterspack gekocht in de winkel (rond 7,5 eurie ongeveer) en kom je er achter dat de codes niet werken op nl maar alleen op de .com site? Vrees niet wij Nederlanders zitten echt overal

    DUTCH ERROR Guild is op de server Newfoundland gemaakt
    Ikzelf zit daar met de zelfde gebruikers naam EnemyReaverNLD en ben leader van deze guild me vrouw is admin maar die komt af en toe eens.
    Dus vrees niet en kom gewoon gezellie naar de .com settlers.Vul je codes in, krijg je gekochte items, vraag een friendsrequest aan bij mij en dan geef ik je een guild invite terug

    13 GRATIS plekken nog beschikbaar op 9-Sept-2012

    Wees er snel bij

    PS: het kan ook zijn dat je misschien wel een ticket kan aanvragen maar .com is echt drukker dan nl. goeie handel, leuke mensen, altijd antwoord, veel online tegelijk.

    See ya there

    PPS: Dit is natuurlijk een optie voor jullie om je starterspack toch te gebruiken. Zijn er andere oplossing? gebruik ze gerust
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Reclame maken voor je gilde is niets mis mee, maar gezien deze op de Engelse wereld zit, graag daar ook de reclame er voor maken.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.