Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Gildenquesten systeem in onaanvaardbaar en moet veranderd worden

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Gildenquesten systeem in onaanvaardbaar en moet veranderd worden

    We waren met 20 personen aan de gildenquesten begonnen en bij voltooing kregen we geen nieuwe. Blijkbaar mag je tijdens een gildenquest je leden niet verhogen/verlagen. We zijn nu met 48 leden wat wilt zeggen dat ik er eerst 28 moet buiten gooien en dan hopen dat het lukt en dan weer allemaal uitnodigen.

    Bij de volgende gildenquest is het weer van dat. Dit is onaanvaardbaar en moet veranderd worden. Als dit de bedoeling is om gilde sterkker te maken is het totaal de andere richting aan het gaan.

    Dit kreeg ik van support team en hoop hiermee andere gilden die dit probleem ook hebben zo te helpen maar zo dingen heb ik nog nooit meegemaakt in een game ... .

    Hallo Kristoff,

    Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

    Als je eerst voor mij zou willen chekken of je gilde leden zijn verhoogd of verlaagd tijdens de missie? De missie kan niet afgerond worden tot dat je gilde hetzelfde leden heeft als toen je al begon.
    Sorry voor het omgemak.

    Mocht je nog vragen of problemen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groeten,


    "The Settlers Online" Support Team


    Ik hoop dat het in de toekomst het systeem veranderd want anders gaat NIEMAND de gildenquesten nog doen. We krijgen nu al amper iets voor de vele moeite moeten we nog mensen bannen en hopen dat we volgende quest krijgen en weer allemaal uitnodigen.

    Ik hoop dat mensen hier massaal klagen zodat het slechte systeem verbeterd wordt.
    Laatst gewijzigd door Kristoff; 06-09-12 om 20:18.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Als lid van de FREE gilde kan ik Kristoff alleen maar bijtreden. De gildequest zijn een ideale manier om de groepsspirit te bevorderen, maar praktisch zijn ze, in de huidige configuratie, ondoenbaar. Gelieve daar dringend iets aan te veranderen aub.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    als speler en lid van de free gilde vind ik het niet normaal dat we al dagen geen gilde missie meer kunnen uitvoeren. terwijl dit toch al dagen geleden al is doorgegeven. graag snelle reactie, waar het aan ligt of beter dat het word opgelost ik koop niet voor niks edelstenen wij wachten op uw andwoord
    met vriendelijke groet breda

  4. #4
    elektitus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik vind dat gilde missie's niet op deze manier kunnen. De voorgestelde workaround hierboven, het gilde ledenaantal mag niet veranderen tijdens de missie, is praktisch onuitvoerbaar. Gilde's zullen altijd veranderen van ledental, en omdat er al een missie klaar staat als er nog een missie bezig is dit praktisch onuitvoerbaar en alleen door eenman gilde's uitgevoerd worden.
    Laatst gewijzigd door elektitus; 06-09-12 om 20:39.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wat betrefd de gilde missie, moet ik Kristoff wel bijspringen qua mening en opvatting. We spelen een spel voor sociale contacten, gezelligheid en ontspanning. Nu zit ik in een leuke en gezellige gilde, dan nog zijn de gilde missies de ideale manier om de sfeer te verbeteren. Als er dan wordt gezegd door het setters team, dat je de leden maar gewoon eruit moet gooien aangezien het aantal niet kan veranderen tijdens een missie, weet ik niet of je nog wel een goed spel maakt. Het ergste vind ik nog wel dat mensen ook betalen om het spel te spelen met voordelen, maar dat het achteraf een niet goed functionerend spel blijkt te zijn. Dan moet je ook niet voor de kristallen laten betalen. Kom eerst maar met een foutloos spel, dan kun je geld vragen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wat betrefd de gilde missie, moet ik Kristoff wel bijspringen qua mening en opvatting. We spelen een spel voor sociale contacten, gezelligheid en ontspanning. Nu zit ik in een leuke en gezellige gilde, dan nog zijn de gilde missies de ideale manier om de sfeer te verbeteren. Als er dan wordt gezegd door het setters team, dat je de leden maar gewoon eruit moet gooien aangezien het aantal niet kan veranderen tijdens een missie, weet ik niet of je nog wel een goed spel maakt. Het ergste vind ik nog wel dat mensen ook betalen om het spel te spelen met voordelen, maar dat het achteraf een niet goed functionerend spel blijkt te zijn. Dan moet je ook niet voor de kristallen laten betalen. Kom eerst maar met een foutloos spel, dan kun je geld vragen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Heb leden geband tot ik 18 leden heb. Het voorstel wat support team deed werkte dus niet. Resultaat we zitten nu met 18 leden ipv 51 en ze moeten 24 uur wachten.
    Hebben de makers van dit spel soms iets tegen de clan FREE omdat we al onze leden gratis aanwerven. We gaan niet veranderen omdat we geen gildenquesten meer kunnen doen hoor. Sterker nog het motiveert ons om de grootste en beste clan te worden.

    Zwaar onthoogeld in het support team.

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Ik heb het probleem doorgegeven en ik hoop zo snel mogelijk een antwoord te hebben voor jullie.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.