Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: handelsoverzicht

  1. #1
    Allard's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    handelsoverzicht

    een extratab of functie in het exportkantoor om je uitstaande handelsverzoeken in te zien en eventueel te annuleren

    sommige spelers vinden het leuk om iets op de markt te zetten en dan offline te gaan , jij kan dan met de uitstaande handel geen actie meer ondernemen ( opnieuw aanbieden) Ik stel voor om na 10 minuten ( zelfde tijd als je je handel op de markt kan zetten ) je het handelsverzoek kan intrekken. Als je een overzicht maakt met de namen erbij kan je de speler ook mailen , nu kan dit allemaal niet .

  2. #2
    bando's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het daar wel mee eens. Soms duurt het en duurt het maar voor een verzoek tot handel of wordt geacepteerd of wordt afgewezen.

    Dus ja het lijkt mij een heel goed idee om een handelsoverzicht te hebben, zodat je desgewenst de ruil kan annuleren. Want wat heb je aan goederen waar je 8 uur lang niks mee kunt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het idee, dat er goederen van mij verdwijnen. Als je meerdere keren handel raak ik het overzicht kwijt. Ik weet niet meer wat ik aangevraagd heb. Totaal geen overzicht meer wat er van mij in de markthandel zit. Dit duurt soms veel te lang en weet ook niet of het afgewezen wordt. Bij het updaten moet je wel weten wat er in het pakhuis zit en wat er in de handel is. Tevens stel ik voor het aantal keren, dat de handel geaccordeerd wordt door de markt moet kunnenworden ingesteld. Valt het product goed, dan heb je tig aanvragen. Voor de beleefdheid moet je ze allemaal en bericht sturen, vind ik persoonlijk. Dus graag een(persoonlijk) handelsoverzicht.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.