Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gildeleden & geen onlinemelding

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

Gildeleden & geen onlinemelding

Ik ben er zojuist achter dat je bij de gildeleden die in je vriendenbalk geen groen bolletje staat als ze wel online zijn. Ook met een extra vriendenverzoek is dit niet opgelost. Gewone niet-gilde leden vriendjes hebben de onlinemelding wel bij hun avatar.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je onder je ster-menu 'vrienden' aanklikt dan staan ze wel met bolletje (dan zie je wel enkel je vrienden). Als je dat op 'Alle' of 'Gilde' zet klopt het inderdaad dat je niet de groene bolletjes ziet. Dit is een foutje in het spel en komt waars. een fix bij de volgende update.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is inderdaad een probleem waar wij al van op de hoogte zijn! Ik durf alleen niet te zeggen wanneer dit probleem wordt verholpen.

- BB_Skelril

EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb voor die tijd alleen de gilde leden in me vrienden lijst staan en zie op deze manier de on/offline status van de mensen.
    Tijdige deals met mensen buiten de gilde verwijder ik weer zodat het voor mij op de gilde een goed overzicht blijft onder vrienden Tab.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, liep hier ook tegen aan erg irritant.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten