Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: geologen beginnen opnieuw

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    geologen beginnen opnieuw

    het was me al een paar keer vaker gebeurd, en vandaag dus weer,

    ik heb 5 uigeputte kolenmijnen en 3 geologen eropuit gestuurd om nieuwe afzettignen ze zoeken.
    terwijl die geologen bezig zijn heb ik de hond uitgelaten, boodschappen gedaan en een avontuurtje afgehandeld, toen ik terug in mijn dorpje kwam waren mijn geologen kennelijk onverrichte zaken thuis gekomen en spontaan opnieuw op pad gegaan om kolen te zoeken.

    ik heb gelijk mijn spel ververst om te zien of het dan wel te voorschijn zou komen (heb wel eens gehad dat de melding as, gefaald maar dat er na verversen wel een afzetting was gevonden) echter niet het geval.

    Ik kan wel zeggen dat dit uitermate vervelend is, dit hoeft maar een paar keer te gebeuren en mijn complete kolenvoorraad is op

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Ik neem aan dat je wel eerst de uitgeputte mijnen weghaalt voor je ze op pad stuurt?

    - BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik heb vreemde dingen ervaren bij het zoeken naar kolen.
    Een aantal keer heb ik de sessie afgesloten terwijl de geoloog nog ca. 1 uur moest zoeken naar kolen. Als ik na een uur dan weer inlogde, waren geen nieuwe kolenmijnen gevonden en moest de geoloog nog ca. 3 uur zoeken.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.