Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Vragen over Settlers

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Vragen over Settlers

    Hoi iedereen,

    Uit dit hele verhaal begrijp ik dat ik meer van een gebouw kan bouwen. Als dat zou kunnen, zou ik 2 steenhouwers hebben (misschien meer), 3 dennenhouthakkers, 2 dennenhoutzagerijen en 2 dennenbosbeheerders, 2 vissers. Of 2 dennenhouthakkers, 1 dennenhoutzagerij en een dennenbosbeheerder op de plaats waar ik dennenbomen zie staan. En misschien meer barakken voor de legers.

    Verder kreeg ik als beloning meer grondstoffen. Die heb ik in m'n burgemeerstershuis gelegdl. Is dat goed?

    Wordt er hier gevochten in het spel?

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, je kunt meer van 1 type gebouw bouwen.

    Hier een link naar een pagina waar je kunt zien wat de verhoudingen moet zijn tussen verschillende gebouwen voor een goede productieketen.

    Je kunt maar 1 barakken bouwen, maar die kun je wel later in het spel upgrade.

    Grondstoffen in je stermenu kun je in je burgemeesterhuis legen, er zijn soms ook grondstoffen die je in je mijnen moet legen.

    Als je de tutorial volgt wordt er van zelf uitgelegt hoe je moet vechten in het spel dat is na niveau 15.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Tot welk niveau duurt de tutorial?

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    De tutorial loopt op zijn einde bij lv17.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Begint het spel dan opnieuw? Ik ben bij level 17, op weg naar 18.

  6. #6
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Neuh, dan speel je gewoon verder natuurlijk. Alleen zijn de missies er niet meer op gericht om je de nieuwe gebouwen en methodes uit te leggen. Vanaf dan moet je het gewoon zelf allemaal ontdekken.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Hum, ik heb mijn gebouwen zo maar ergens neergezet. Zou ik nu anders doen.
    Volgens mij ben ik wel nog ergens wat bugjes tegengekomen. De beloning voor het verslaan van de bandieten (bv 50 bogen) komt niet aan. Meld ik wel bij de bugmeldingen aan.

  8. #8
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Gebouwen kun je verplaatsen als de indeling je niet zint, kost wel wat grondstoffen weer... maar is goedkoper dan afbreken en herbouwen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt, dat had ik me ook al bedacht. Ben er dus al mee begonnen.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    De beloning voor het verslaan van bandieten ontvang je volgens mij in een bericht.
    Hierin staat een knop "beloning ophalen"
    Volgens mij wordt het dan in je stermenu geplaatst zodat je het kan toevoegen aan je burgemeestershuis.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.