Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Feedback

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Feedback

    Er zijn bepaalde dingen die beter kunnen:

    1. Handel op een apart venster (zoals missies)
    2. Goederen voor een bepaalde periode op de handel zetten (level 17 - 10 minuten, level 20 - kwartier, level 25 - halfuur, level 30 - uur)
    3. Meerdere aanboden op de handel zetten tegelijkertijd (level 17 - 1 aanbod, level 19 - 2 aanboden, level 21 - 3 aanboden, level 25 - 5 aanboden)
    4. Tegenstanders die je verslagen hebt doen geen schade, dus al is 1 aanval voldoende, dat je geen troepen verliest
    5. Tutorial verfijnd: popup venstertjes en highlighten van elementen om het voor iedereen duidelijk te maken, desnoods met pijlen erbij,
    Dit bespaard de chat van onnodige irritatie wekkende vragen.


    Als deze punten allemaal verbeterd worden ben ik zeer tevreden

  2. #2
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    lijkt me een prima lijste!

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Er wordt momenteel een nieuw handel systeem getest op de de test server, het voor een langere periode een handel laten staan zit daar niet bij, meerdere aanbiedingen zit er wel in maar gaat je munten of edelstenen kosten.

    Het is een turn-based strategie dus jij een kans zij een kans, het enige wat je zou kunnen doen is cavalerie te gebuiken als de bandieten geen waakhonden hebben, je cavalerie heeft als initiatief eerste slag daar door doen ze een aanval voor dat de normale unit's hun aanval doen.

    Een nieuw tutorial wordt ook getest op de test server en daar naast ook nog een hulp venster(archief) voor al je vragen!

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik zou willen in de handel is dat je als je een aanbod plaatst, automatisch accepteerd als iemand erop in gaat, zolang je voorraad strekt of zovaak als dat je bij invoer van het aambod ingeeft.

    op die manier kun je niet prijzen drukken met fake aanbiedingen die je elke keer afwijst zodat anderen ook maar goedkoper gaan aanbieden, waarna je goedkoop inkoopt.

    en persoonlijk zou ik graag een aanbieding neerzetten die 10x automatisch wordt geaccepteerd en dan verdwijnt van de markt in plaats van dat die de 10 minuten blijft staan en nog langer bij mensen die hun markt niet verversen. wie het niet verserst en dan alsnog van de aanbieding gebruik wil maken krijgt dan de mededeling dat dit aanbod niet meer geldig is. uiteraard timed ook dit uit na 10 minuten.

    verder ben ik helemaal geen voorstander van geen return aanvallen, of er zou bij aanvang van de aanval een munt opgegooid moeten worden wie als eerste mept, snelheid normaal is niet mijn snelheid is normaliter iets sneller.

  5. #5
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harro Bekijk Berichten
    wat ik zou willen in de handel is dat je als je een aanbod plaatst, automatisch accepteerd als iemand erop in gaat, zolang je voorraad strekt of zovaak als dat je bij invoer van het aambod ingeeft.

    en persoonlijk zou ik graag een aanbieding neerzetten die 10x automatisch wordt geaccepteerd en dan verdwijnt van de markt in plaats van dat die de 10 minuten blijft staan en nog langer bij mensen die hun markt niet verversen. wie het niet verserst en dan alsnog van de aanbieding gebruik wil maken krijgt dan de mededeling dat dit aanbod niet meer geldig is. uiteraard timed ook dit uit na 10 minuten.
    Dit zit ook allemaal in het nieuwe handel systeem, het handel systeem ververst nu ook automatisch dus als je x aantal keer dat je je aanbod hebt ingegeven verhandelt is, verdwijnt je aanbod voor andere mensen en als je een handel weg haalt hoef je nog maar 1 minuut te wachten.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Persoonlijk zal ik in de handel een verbetering willen zien, dat je kan selecteren wat je zoekt
    zodat je niet door de hele lijst hoeft te spitte met als resultaat dat wat je zoekt er niet tussen zit

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dat zit er ook in, er is filter voor basis-, gemiddelde-, geavanceerde-, expert-, avontuur-, verbetering- en niet haalbare producten/handel.
    Er zit ook een zoek functie in, gewoon het product in type en je hebt alle handel met dat product.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Hier geen venster om wat in te type, enkel bijwerken handel verzoek sturen en aanbod toevoegen
    misschien beschikbaar vanaf lvl??

  9. #9
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry, zit ook in nieuwe handels systeem.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.