Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Extra Handels Chat Tab

  1. #21
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat veel mensen vergeten dat in een handelstab ook niet alles het je van het is. Persoonlijk zal ik daar zelf ook niet gaan zitten zullen veel scammers op zitten of mensen die elke keer hetzelfde spammen.

    Gewoon handel op handelshuis is meer dan voldoende voor mij.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #22

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Waar het Hulp kanaal en een eventueel Handels kanaal een duidelijke functie bezit, heeft Global (G1) er geen. Het is gewoon de vaste verblijf[plaats van een aantal personen die erg vervelend doen tegen nieuwelingen, ze regelmatig 'rapporteren' en met autoritair roedel gedrag, gewoon wegjagen.

    Toch is dit het eerste 'landpunt' van een nieuweling.

    Deze nieuweling leest geen TOS en krijgt vrijwel meteen missies zoals, maak een vriend of handel tarwe. Er zijn veel missies die met handel te maken hebben. De nieuweling komt automatisch in Global 1, de trechter, en vraagt om hulp met de missies in de vorm van 'vriend verzoek' of 'handelsverzoek'. Nou, dan begint het......

    Hier wordt hij/zij erg ruw behandelt, vaak van het kastje naar de muur gestuurd en door mensen (die stickertjes verzamelen) gerapporteerd. Dit rapporteren wordt ook gepubliceerd aan de gebruiker. Erg vervelend en ronduit vreselijk kinderachtig.

    Maar het is meer, BB leidt de nieuwelingen naar Global 1 waar ze dan vakkundig de grond in worden geboord (mentaal) en geband. Ik aanschouw dit regelmatig en zie dat zelfs de MODS hier aan mee doen.

    Als een nieuweling zijn '1ste fout' van handelen in G1 overleeft, wordt hij naar G3 geleid. Wat is G3? Een kamer, ZONDER DEUR, waar je handel kunt drijven met ....ja met wie? Dit proces is totaal onzinnig voor ieder weldenkend bedrijf/mens.

    Recap:
    G1 geen functie
    G3 -het fantoom handels kanaal-: bestaat dus niet
    Nieuwelingen worden weggejaagd

    Oplossing:
    1.
    Maak G1 het Hulp Kanaal (sinds nieuwelingen toch al hier naar toe worden geleid)
    2.
    Maak het Hulp Kanaal het Handel Kanaal (Ja krijgt het een duidelijk TABJE)
    3.
    Alle vaste chatters van G1 naar het toch al lege G3 kamertje waar ze hun eigen populariteits wedstrijden kunnen houden (en de rest niet storen)

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk Berichten
    Waar het Hulp kanaal en een eventueel Handels kanaal een duidelijke functie bezit, heeft Global (G1) er geen. Het is gewoon de vaste verblijf[plaats van een aantal personen die erg vervelend doen tegen nieuwelingen, ze regelmatig 'rapporteren' en met autoritair roedel gedrag, gewoon wegjagen.

    nog meer blaat...
    ...Oplossing:
    1.
    Maak G1 het Hulp Kanaal (sinds nieuwelingen toch al hier naar toe worden geleid)
    2.
    Maak het Hulp Kanaal het Handel Kanaal (Ja krijgt het een duidelijk TABJE)
    3.
    Alle vaste chatters van G1 naar het toch al lege G3 kamertje waar ze hun eigen populariteits wedstrijden kunnen houden (en de rest niet storen)
    Als ik voor mezelf spreek raporteer ik nieuwelingen alleen als ze al scheldend of met seksuele verzoeken de chat gelijk opkomen, integenstelling tot mensen van wie geacht word dat ze inmiddels weten dat handel op g3 (en dan vooral diegene die als een stel kleuters consequent op g1 blijven handelen en ook aangeven echt niet naar g3 te gaan), worden zij daarvoor niet door mij gemeld en vermoed door de meeste niet.
    Voor hulpvragen stuur ik ze sowieso niet rechtstreeks de hulpchat, dat doen vaak(!) de mensen die het niet kunnen hebben dat ze niet mogen handelen op g1 integenstelling tot wat jij nu beweert (of misschien breng je t gewoon krom en begrijp ik je nu verkeerd?). Hulp mag ook regelementair gewoon op g1 gevraagd worden, maar omdat er mensen zijn die het (wellicht ook zoals jij?) als vervelend ervaren worden nieuwe spelers na de zoveelste vraag op rij naar de hulptab gestuurd. Integenstelling tot mensen die nooit wat laten horen en dan ineens roepen 'vragen op de hulptab!' geven de mensen op wie jij je pijlen nu aan het richten bent deze nieuwelingen tenminste eerst nog fatsoenlijk antwoord waarna zij pas (omdat er door anders zoveel over gezeurd wordt, ook door jou ja) naar de hulptab worden verwezen.

    Buitenomdat kunnen spelers zoals jij en ik reportjes sturen wat we willen, maar is t een MOD die besluit naar aanleiding van een report wel of niet te bannen. Zoals ik t dan in de chat weleens meekrijg zijn zij daarin ook de kwaadste niet.

    Enfin...heb nog wel een spiegel voor je, heb jij dan een nieuw stickerboekje voor me? Heb de mijne bijna vol...

    Ben verder voor een handelstab, maar tegen t weghalen van de hulptab
    Laatst gewijzigd door kili; 06-01-13 om 14:08.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk Berichten
    Waar het Hulp kanaal en een eventueel Handels kanaal een duidelijke functie bezit, heeft Global (G1) er geen. Het is gewoon de vaste verblijf[plaats van een aantal personen die erg vervelend doen tegen nieuwelingen, ze regelmatig 'rapporteren' en met autoritair roedel gedrag, gewoon wegjagen.

    Toch is dit het eerste 'landpunt' van een nieuweling.

    Deze nieuweling leest geen TOS en krijgt vrijwel meteen missies zoals, maak een vriend of handel tarwe. Er zijn veel missies die met handel te maken hebben. De nieuweling komt automatisch in Global 1, de trechter, en vraagt om hulp met de missies in de vorm van 'vriend verzoek' of 'handelsverzoek'. Nou, dan begint het......

    Hier wordt hij/zij erg ruw behandelt, vaak van het kastje naar de muur gestuurd en door mensen (die stickertjes verzamelen) gerapporteerd. Dit rapporteren wordt ook gepubliceerd aan de gebruiker. Erg vervelend en ronduit vreselijk kinderachtig.

    Maar het is meer, BB leidt de nieuwelingen naar Global 1 waar ze dan vakkundig de grond in worden geboord (mentaal) en geband. Ik aanschouw dit regelmatig en zie dat zelfs de MODS hier aan mee doen.

    Als een nieuweling zijn '1ste fout' van handelen in G1 overleeft, wordt hij naar G3 geleid. Wat is G3? Een kamer, ZONDER DEUR, waar je handel kunt drijven met ....ja met wie? Dit proces is totaal onzinnig voor ieder weldenkend bedrijf/mens.

    Recap:
    G1 geen functie
    G3 -het fantoom handels kanaal-: bestaat dus niet
    Nieuwelingen worden weggejaagd

    Oplossing:
    1.
    Maak G1 het Hulp Kanaal (sinds nieuwelingen toch al hier naar toe worden geleid)
    2.
    Maak het Hulp Kanaal het Handel Kanaal (Ja krijgt het een duidelijk TABJE)
    3.
    Alle vaste chatters van G1 naar het toch al lege G3 kamertje waar ze hun eigen populariteits wedstrijden kunnen houden (en de rest niet storen)
    Helemaal mee eens .Ik erger me ook geregeld aan de vaste kern..Ze denken dat ze een claim op de wereld chat hebben.

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djezzie Bekijk Berichten
    Helemaal mee eens .Ik erger me ook geregeld aan de vaste kern..Ze denken dat ze een claim op de wereld chat hebben.
    Zie zelf nooit niemand claimen dus zou zeggen van laat je nergens van weerhouden en kom gezellig s een keer meechatten!

  6. #26

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    extra tab voor handel aub
    Laatst gewijzigd door monkey; 07-01-13 om 23:52.

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het er mee eens dat een handelschat tab zinvol is. Het is toch hartstikke leuk om te onderhandelen via chat?

  8. #28

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Die handelchat Tab-blad moet er gewoon komen !!! global-3 wordt bijna niet gebruikt omdat het te omslachtig is om elke keer een command in te typen om te ruilen van chatroom.

  9. #29
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djezzie Bekijk Berichten
    Helemaal mee eens .Ik erger me ook geregeld aan de vaste kern..Ze denken dat ze een claim op de wereld chat hebben.
    Na dit statement slaat nergens op zit vaak op wereldchat en wij helpen wel degelijk veel mensen. Ik heb in mijn leven misschien 3 keer iemand daar gerapporteerd en dat was voor redelijk bedreigende taal. Verder vind ik wel dat mensen met dat gezeur over handelschat 3 moeten ophouden er zit niemand op dus handel gewoon lekker in handelshuis of in gilde of maak vrienden.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  10. #30

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Handel - Chatvenster

    Hey,

    Er is een chanel, /j global-3 , voor de handel.
    Is het niet een optie om dat venster vast te maken naast de huidige zaken?

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.