Hey,
Het idee om een extra tabblad te maken voor de trade chat heb ik al door gegeven. Nu is het wachten of er ook wat mee gaat gebeuren.
- BB_Skelril
Hey,
Het idee om een extra tabblad te maken voor de trade chat heb ik al door gegeven. Nu is het wachten of er ook wat mee gaat gebeuren.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
We hadden het hierover in global-1, en schijnt vaker voorgesteld te zijn.
Global-1 wordt in mijn ogen teveel gespamd met handelaanbiedingen, en te weinig op gereageerd door MODs.
Ik speel ook op de Engelse server, en daar wordt het juist erg goed in de gaten gehouden en gebeuren dit soort dingen niet eens. Dus zeggen dat je het toch niet veranderd krijgt heeft geen zin, want het kan wel!
Het zou ideaal zijn als er een handelchat apart komt, zodat je gewoon kunt kletsen en ondertussen de handel mooi in de gaten kunt houden.
Er zijn al verschillende discussies geweest over dit onderwerp. Ik geef het elke week aan bij de ontwikkelaars, en zal ook deze week de ontwikkelaars met mijn stok prikken om het ze weer te laten weten. Helaas kan ik niet beloven dat dit betekent dat het er uit eindelijk ook komt.
- BB_skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
zal wel eens fijn zijn... het handels kanaal is ook niet veel en gaan mensen de handel aanbieden op de wereld chat.. maar dan worden ze weer verzocht naar global-3 te gaan , waar overigens toch bijna niemand of niemand is... hoop dat het gaat lukken en denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek!
mntjr
Doe mij ook maar een handel chat tabblad![]()
Aangezien er geen antwoord is gegeven op het vorige topic hier over, vraag ik nogmaals waarom jullie geen handels chat aan de tab toevoegen?
Met name omdat het erg verwarrend is en dan krijg je te horen ga naar handels chat global -3, waarvoor je eerst een hele wereld reis mag doen, wat gewoon onnodig is (er zit namelijk niemand, en slaat nergens op hoe je er moet komen)
En als je de handels chat gewoon toegevoegd weet ik dat dit 100% makkelijker is en er 100% veel meer mensen op komen.
Kortom willen jullie de handels chat nou gewoon niet toevoegen, omdat de mods dan kunnen blijven zeuren en daardoor wat te doen hebben, of hoe???
Zou graag antwoord willen, of is daar het forum niet voor bedoeld?
Laatst gewijzigd door kaaskop89; 03-01-13 om 19:38. Reden: caps
Er zijn al meerdere antwoorden te vinden over dit topic, maar ik zal het nogmaals beantwoorden:
Ik heb dit al meerdere malen doorgegeven aan de devs, en zal dit blijven doen. Ik kan helaas niets beloven, maar laten we hopen dat het uiteindelijk goed komt! ;-)
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Wow dit is al ander nieuws wat de Mods ons doen vertellen. Die zeggen dat er met zekerheid geen handelschat komt...
Nice idee, bovendien is het vervelend om van g-1 naar g-3 steeds te switchen en er is geen kip op g-3.