Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Extra Handels Chat Tab

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

Het idee om een extra tabblad te maken voor de trade chat heb ik al door gegeven. Nu is het wachten of er ook wat mee gaat gebeuren.

- BB_Skelril

Wandelaar

Handelchat-tab

We hadden het hierover in global-1, en schijnt vaker voorgesteld te zijn.
    Global-1 wordt in mijn ogen teveel gespamd met handelaanbiedingen, en te weinig op gereageerd door MODs.
    Ik speel ook op de Engelse server, en daar wordt het juist erg goed in de gaten gehouden en gebeuren dit soort dingen niet eens. Dus zeggen dat je het toch niet veranderd krijgt heeft geen zin, want het kan wel!
    Het zou ideaal zijn als er een handelchat apart komt, zodat je gewoon kunt kletsen en ondertussen de handel mooi in de gaten kunt houden.

Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn al verschillende discussies geweest over dit onderwerp. Ik geef het elke week aan bij de ontwikkelaars, en zal ook deze week de ontwikkelaars met mijn stok prikken om het ze weer te laten weten. Helaas kan ik niet beloven dat dit betekent dat het er uit eindelijk ook komt.

- BB_skelril

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zal wel eens fijn zijn... het handels kanaal is ook niet veel en gaan mensen de handel aanbieden op de wereld chat.. maar dan worden ze weer verzocht naar global-3 te gaan , waar overigens toch bijna niemand of niemand is... hoop dat het gaat lukken en denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek!

mntjr

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Doe mij ook maar een handel chat tabblad

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Handelschat

Aangezien er geen antwoord is gegeven op het vorige topic hier over, vraag ik nogmaals waarom jullie geen handels chat aan de tab toevoegen?
    Met name omdat het erg verwarrend is en dan krijg je te horen ga naar handels chat global -3, waarvoor je eerst een hele wereld reis mag doen, wat gewoon onnodig is (er zit namelijk niemand, en slaat nergens op hoe je er moet komen)
    En als je de handels chat gewoon toegevoegd weet ik dat dit 100% makkelijker is en er 100% veel meer mensen op komen.
    Kortom willen jullie de handels chat nou gewoon niet toevoegen, omdat de mods dan kunnen blijven zeuren en daardoor wat te doen hebben, of hoe???

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Zou graag antwoord willen, of is daar het forum niet voor bedoeld?
    Laatst gewijzigd door kaaskop89; 03-01-13 om 19:38. Reden: caps

Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn al meerdere antwoorden te vinden over dit topic, maar ik zal het nogmaals beantwoorden:
    Ik heb dit al meerdere malen doorgegeven aan de devs, en zal dit blijven doen. Ik kan helaas niets beloven, maar laten we hopen dat het uiteindelijk goed komt! ;-)

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wow dit is al ander nieuws wat de Mods ons doen vertellen. Die zeggen dat er met zekerheid geen handelschat komt...

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nice idee, bovendien is het vervelend om van g-1 naar g-3 steeds te switchen en er is geen kip op g-3.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten