Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Ik mis Bouwvergunningen???

  1. #1
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud

    Ik mis Bouwvergunningen???

    Of ik zie ze vliegen of ik heb gelijk maar dan moeten jullie het tegendeel maar uitleggen want ik vat iets niet meer.

    Bouwvergunningen zijn er om te bouwen en die zijn terug te krijgen door een gebouw weer te slopen.
    Simpel, zo bevat iedereeen hem nog.

    Wat ik opmerk is dat je voor grondstoffen een Geoloog nodig heb, Duhh
    En om het te verzamelen een poppetje/gebouwtje, je meent het O.o

    Voorbeeld 1
    Door een Geoloog wordt een Steengroeve geplaatst en je kan met een SteenHouwer de boel leeg plukken
    Steen groeve leeg? Geoloog weer op pad sturen en je Steen houwer kan weer verder.
    "Kosten" 1 Bouwvergunning voor de Steenhouwer, 1 Geoloog om de Grondstof te vinden.

    Voorbeeld 2
    Door een Geoloog wordt ALLEEN aangegeven waar koper/ijzer ligt.
    Actie hierop is een Mijn plaatsen.
    "Kosten" 1 bouwvergunning voor de Mijn, nadeel Mijn put uit en zal afgebroken worden. (upgrades verloren)

    Ik krijg zelf geen Bouwvergunning terug als Voorbeeld 2 is uitgeput, of ik het nou sloop en nieuwe grondstof laat zoeken.
    GEEN BOUWVERGUNNING???. Hoor graag dat ik ongelijk heb. maar het meerdere malen getest dus ben eigenlijk uit op een aanpassing

    Mijn mening is dat Voorbeeld 1 het moet zijn een geoloog zorgt voor de grondstof. Plaatst de mogelijkheid om de grondstof te verkrijgen, bv plaatsen van een Groeve maar dus ook de Mijn.
    Dit zou eerlijk zijn tegenover de wachttijd van de onderzoekende Geoloog. Niet waar
    Daarnaast kan je bouwen aan het upgraden van je Steenhouwer of (komtie) MIJNWERKERS. Daarmee kan je dan de snelheid bepalen hoe snel iets wordt leeg gehaald.

    Waar zijn dus me MIJNWERKERS? Kan gereedschap in de mijn gooien om me Mijn te levelen maar die put straks toch uit? De snelheid per 1st omhoog voor steeds meer hammers is ook niet echt te doen. Water naar de zee brengen is dat

    IK ben van mening dat een huisje Mijnwerkers een leuke oplossing is. Deze zouden geupgrade kunnen worden met indd Gereedschap voor snelheid en hoeveelheid bijvoorbeeld.

    Maar blijft een idee mening wat het ook is, dus, Cool of niet Cool
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je start met 75 bouwvergunningen!
    Je krijgt 10 bouwvergunnningen voor elke sector die je over neemt van bandieten.
    Je krijgt 10 bouwvergunningen voor het behalen van niveau 32.
    Dus totaal 155 bouwvergunningen zonder dat er koopt in handelaar!

  3. #3
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt helemaal maar als ik dan 155 keer een Mijn heb gebouwd ben ik erdoorheen en dat is mijn punt. Dan kan je wel gebouwen upgraden en op die manier weer vergunningen krijgen. maar uiteindelijk loop je leeg. lage omzet en inkomsten want je heb ze immers verbruikt. Die vergunningen ?? Dus de meer je vecht want dan heb je koper ijzer enzo nodig. ben je snel kansloos in het spel en zal je geld er tegenaan moeten gooien om weer beweging te krijgen

    Ik zie je straks 155 vergunningen hebben en maar 30 gebouwtjes in je stad, wel helemaal up maar O.o 155<->30 ?? waar zijn me andere 125?
    WEG GEMIJNT?
    Moet je maar geen oorlog voeren, slechte mensen
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  4. #4
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    als een mijn leeg loopt komt de bouwvergunning automatische weer terug, anders moet jij een oneven aantal vergunningen hebben dat niet op een 5 eindigt. voor zo ver ik weet verbruik jij ze dan gewoon weer, anders moet je dit doorgeven met een support ticket aan BB

  5. #5
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    1ste heb ondersteuning gevraagt dus afwachten, bedankt voor die tip @aRPeaR
    2de heb geteld mag op lvl 19, 95 vergunningen hebben heb 85 gebouwtjes staan, en nog maar 1 vergunning over.
    heb er zeker 95 gehad maar toen ik meer koper ging gebruiker en nu ook ijzer zakt het vandaar de vraag

    Maar afwachten heb vraag gesteld aan BB.......
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  6. #6
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EnemyReaverNLD Bekijk Berichten
    1ste heb ondersteuning gevraagt dus afwachten, bedankt voor die tip @aRPeaR
    2de heb geteld mag op lvl 19, 95 vergunningen hebben heb 85 gebouwtjes staan, en nog maar 1 vergunning over.
    heb er zeker 95 gehad maar toen ik meer koper ging gebruiker en nu ook ijzer zakt het vandaar de vraag

    Maar afwachten heb vraag gesteld aan BB.......
    Correct TY for RiXIt
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zodra je een mijn bouwt neemt dit een vergunning weg. Zodra je het gebouw sloopt of het gebouw uitgeput raakt krijg je de bouwvergunning gewoon terug.
    Mocht er een probleem zijn, en krijg je om een of andere reden de bouwvergunningen niet terug zou ik aanraden om contact op te nemen met ons ondersteuning team.

    - BB_Skelril

  8. #8
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EnemyReaverNLD Bekijk Berichten
    2de heb geteld mag op lvl 19, 95 vergunningen hebben heb 85 gebouwtjes staan, en nog maar 1 vergunning over.
    heb er zeker 95 gehad maar toen ik meer koper ging gebruiker en nu ook ijzer zakt het vandaar de vraag
    voor sector 4 krijg je geen bouwvergunningen, die sector heb je gekregen!

  9. #9
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    BB... Bevestigde vandaag mijn probleem en geven aan dat het verwerkt wordt bij een refresh van de server.
    Zag het dus toch goed
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  10. #10
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    @ aRPeaR bedank voor het meedenken maar denk dat je net de andere kant op zat te kijken :P
    Mijn totaal was 95 in bezit dus moest ik er ook 95 hebben. had er maar 86 uiteindelijk. 9 tekort. Dit viel op na het slopen van mijn mijnen.
    Maar top bedankt iig :P
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.