Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Vast loper bij het laden van interface (opstarten spel)

  1. #1
    auwe's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    Vast loper bij het laden van interface (opstarten spel)

    Op het moment dat ik ingelogd ben gaat het spel laden. Als ik mijn browser minimaliseer en wat anders ga doen dan start mijn spel raar op.

    Ik krijg dat het volgende:
    - Speelveld blijft blank;
    - vrienden lijst knippert;
    - ik kan nergens op knipperen.
    In het kort. de interface blijft dan dus hangen. (zie de bijlage)

    Dit komt voornamelijk voor als ik andere full-screen applicatie open heb staan. Ik heb dit getest met Anno2070 en VMware workstation. Met beide krijg ik dit probleem (het is dus reproduceerbaar). Ik heb dit niet getest met een andere browser, dat is misschien nog wel eens een test waard. Echter is the Settlers online een browser game dus lijkt het me wel handig dat deze bug wordt gefixt :P

    Ik maak gebruik van Chrome versie 19.0.1084.56 m

    ___
    Start is het spel en minimaliseer ik het venster niet dan laad het spel wel goed.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      schermdump00001.jpg
Bekeken:   172
Grootte:   79,2 KB
ID:        14  

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dit heb ik ook. Ik raad je aan het spel op te starten (normale weergaven, dus niet fullscreen.) en de pagina laten staan, zonder ondertussen te bladeren naar andere tabbladen of naar andere applicaties te gaan. Wanneer ik in een ander tabblad zit tijdens het opstarten, krijg ik hetzelfde probleem. Dit word veroorzaakt door de Flash die het dan niet meer aankan.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.