Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Graansilo, onuitputbare kopermijn, edelstenenput

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Graansilo, onuitputbare kopermijn, edelstenenput

Goed, de vragen over deze drie gebouwen:

Wie heeft er ervaring met de edelstenenput, zijn deze ervaringen goed? Ik weet dat je hem kan kopen voor 20000, en dat er 40000 stenen inzitten, voor de rest dat je er ongeveer een jaar over doet om hem leeg te maken. Kan je hem ook opwaarderen? Is hij de moeite waard? Merk je dat je er nut van hebt?

Graansilo, wat doet het? Magisch graan maken? Valt deze op te waarderen?

Kopermijn, heb ergens gelezen dat deze niet op te waarderen valt, heeft deze dan een output van een lvl 1 mijn? Waarom zou je dat willen hebben, dat wordt toch uiteindelijk een bottleneck voor je industrie?

Voor de rest, mijnen opwaarderen, is dat de moeite waard? ik vind het zo zonde dat je niks terug krijgt als je een uitgeputte mijn sloopt, maar wel als je hem op 1 grondstof sloopt. Maar het verzamelen van erts gaat al vrij snel, dus is het nodig?

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, je kunt een edelstenenput niet upgraden.

Graansilo vult het dichtstbijzijnde tarweveld tot max. met 1 tarwe per 12 min. + loop afstand. ja, de graansilo kan worden geupgrade.

De onuitputbarekopermijn kan gewoon worden geupgrade.

Verder in het spel kun je er denk niet omheen dat je je mijnen moet upgrade of je moet je productieketens op een laag niveau houden.

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Edelsteenput: is wel grappig, kan niet upgraden maar er zit wel een 40000 teller op die aftelt dus ja er zitten 40000 edelstenen in,
    Silo: is ook wel grappig ( tip plaats 2 (3000 graan ) veldjes, met daarom heen 10 silo's max uppen of gelijk houden op boerderij level en daar omheen boerderijen
    het kan zijn dat je meer boerderijen hebt dan silo's, oplossing alle 8 silo's lvl 5 maken en de 12 boerderijen ( in een kring er omheen ) lvl 3 houden voor eeuwige tarwe, kost wel wat om dit te doen maar kom maar is kijken bij mij dan snap je wat ik bedoel,

kopermijn geen idee, die heb ik niet, ( edelsteen mijn links onder hoek, silos met eeuwige tarwe rechts onder in de hoek,

succes

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    wat is het aantal edelstenen per uur of dag dat deze put produceert?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Kan je uitrekenen toch? 40k per jaar dus delen door 365 en etc.

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Laat ik het zo zeggen... als je tijdens een happy hour 100 euro uitgeeft en dan begint met 2 putten en vervolgens NIKS van je edelstenen uitgeeft... dan kun je met ong 5 maanden alle 5 (= max) de edelstenenputten hebben.

Na 1,5 jaar zijn ze dan alle 5 leeg. Dus, 1x 100 euro spenderen in happy hour voor 48.000 edelstenen. Dan 2 putten bouwen en verder niet aan andere meuk uitgeven. Na 1,5 jaar heb je dan 5 putten leeg voor een totaal van +100.000 edelstenen

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    mjah 140k zelfs, ((2x40k-60k)+(3x40k)), 120k als je 50 investeert en 1 put koopt bij happy hour.

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Kan, maar als je 1 put koopt en de rest spendeert aan andere items dan duurt het geheel gelijk 2 jaar ipv 1,5

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten