Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: gilde missies

  1. #21
    iebie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    in een huis met een tuin
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Gildemissies geven wel een groepsgevoel, maarrr.. ik ben het eens met bovenstaand commentaar. Wij hebben als gilde, submissies die niet haalbaar zijn omdat er nog niemand op deze server is die een bepaald level heeft behaald en zodoende ook niet de gewenste items bij elkaar kunnen krijgen (ook niet door handel).

    Groetjes iebie

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Het is inderdaad niet zo leuk maar het geeft wel een groep's gevoel als je elkaar helpt. wat natuurlijk gebeurt in onze gilde.
    Een hogere beloning ja zeker maar dan heb je natuurlijk wel als je een grote gilde hebt dat je enorm veel dingen krijgt.
    ze zouden eigenlijk een gildemissie moeten makken van vb
    10000 hardhout
    10000 marmer
    5000 water
    en die samen met de gild inleveren en niet zo van "maak het compleet met 16 of 17 gildeleden".
    gewoon het aantal goederen leveren met heel de gild en die krijgen als geschenk wat extra's.
    hoe meer je zelf geeft hoe groter de beloning.dat lijkt mij het eerlijkste
    Natuurlijk moet je weer rekening houden met gilde die met 100 man zitten want dat is niet eerlijk tegenover met iemand van 20 leden. Dus er zou een verschalling moeten gebeuren. weer een vb
    ben je met 20 leden dan moet je samen 10000 HH en 10000 marmer inleveren
    ben je met 60 leden dan breng je samen 30000 HH en 30000 marmer binnen.
    zo maakt het dus een inlevering van 500HH en 500 marmer per persoon binnen.
    De grotere spelers kunne zo de kleine leden helpen en natuurlijk hoe meer je binnen brengt hoe groter je beloning en niet volgens je level van je spel.

    Dus mensen het gaat niet over het klagen en zagen dat de gild missie's niet opbrengen maar zoek mee naar een oplossing om het spel te verbeteren en aangenamer te maken voor iedereen. zowel grote als kleine gilde's. zwakke of sterke spelers, hogere of lagere levels.
    Het moet eerlijk zijn voor iedereen.

    Dit is dus mijn visie en hopelijk komt iedereen nu met wat goede ideeen af.

    Ps CARPE DIEM leeft
    Mvg
    Cilith
    Laatst gewijzigd door Cilith; 10-09-12 om 11:58.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Even wat bijvoegen.
    momenteel een opdracht krijgen van lever zoveel kanonnen in terwijl je lvl 16 bent is zinloos en kan zeker niet. dat zou meer level gebonden moeten zijn of zoals hierboven een gilde missie dat iedereen moet of kan inbrengen.

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    *zit bij iebie in de gilde*

    Zijn er uberhaupt wel spelers die al kanonnen kunnen maken, dagen bied ik 400 staal/goud of worsten aan voor varierend van 1 tot 10 kanonnen (gilde missie benodigdheden) en krijg nul, niets nada. Heb er ooit 1 stuks te koop gezien voor 400 goud, daarna nooit meer. Dus leuk dat iedereen in de hulp chat zegt... ja dat moet je via handelen verkrijgen.. maar als niemand het heeft... wordt dit een HEEL lange gilde quest (maanden) en vrees ik dat de lol erg snel van het spel af is.

    BB_Skelril wil jij anders 400 staal van mij voor 10 kanonnen? Of kan er tijdelijk een conversie via proviandhuis worden aangemaakt?

    Of willen jullie graag dat mensen edelstenen gaan kopen, euros gaan uitgeven, omdat ze ge-irriteerd zijn dat ze hun gilde missie niet kunnen doen en dan maar uit ellende via edelstenen deze gaan overslaan/voltooien?

    update yaay eerste 5 binnen ...
    Laatst gewijzigd door EViLSLT; 13-09-12 om 13:40.

  5. #25
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    gilde missies afschaffen kan er niets mee doe er niets mee beter is anders voor verzinnen waar iedereen wat aan heeft

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas kan ik alleen maar bevestigen wat iedereen al heeft gezegd. De grondstoffen die nodig zijn voor de missies staan niet in verhouding tot de beloning. Zeker niet voor de lagere levels die nog vollop aan het levellen zijn.

    En natuurlijk kunnen de members met grote productie lijnen ook de andere helpen. Maar dan nog gaat het nergens over 10 munten en 15 graniet voor 200 staal staven en 3000 hardhouten planken!

    Ik sta helemaal achter het idee van gilde missies, maar dan moeten ze wel aangepast worden.
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.