Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: gilde missies

  1. #1
    wee_man (OL)

    gilde missies

    Vandaag zijn de gilde missies gestart maar wij vonden de beloningen toch wel magertjes.
    Persoonlijke gilde missies gaven 5 graniet en 10 munten en daarvoor moeten we flink wat grondstoffen beschikbaar stellen.
    Onder ander 2k Hardhoutplanken en 1.5k brood, een andere was 400 staal, ik zag 4k dennenhout met een hoop water erbij en 3k hardhout.
    En dat alles voor 21 ep tot 61 ep per persoon mochten 17 leden de missie voltooien.

    Best wel jammer want nu slaan we de gilde missie over omdat we alle (dure) grondstoffen kwijtraken voor een kleine beloning.
    Wij hopen dat de gilde missies toch wel iets aantrekkelijker worden om te voltooien zodat we met plezier eraan kunnen werken binnen het gilde

    wee

  2. #2
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud

    gilde missie

    hallo allemaal

    ik wil even iets zeggen over mijn gildemissie
    mijn gilde missie is namelijk dat ik 600 gouderts beschikbaar moet maken uit mijn opslag
    maar het probleem is dat ik pas niveau 19 ben en dus nog helemaal geen fouderts kan
    nu snap ik wel dat ik zuo kunnen ruilen met andere spelers
    maar als ik dan mijn hele vermogen uitgeef om te ruilen krijg ik er maar 10 munten voor terug
    dus wat ik wil zeggen is maak de gilde missies iets haalbaarder en de beloning ook iets hoger

    gr. sjaak

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    heerlen
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    idd, ik moets 2000 ijzererts afdragen, beloning 28 ep als de gilde klaar is, 10 coins als ik 2000 erts heb.
    op handel kan ik 10x zoveel krijgen voor dat.

    loont zich niet om die gildemissies te doen op dit moment.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    of het loont of niet, vindt ik niet zo interessant, de missies moeten te doen zijn, is goed voor een gilde groeps gevoel, maar vandaag moet ik kannonnen hebben, de zou ik over ongeveer 15 levels eens kunnen bouwen.

    er wordt teveel gevraagd, waarbij niet eens wordt gelet of iemand het zou kunnen maken, en het moet te vaak beschikbaar worden gesteld (raak je het ds kwijt)

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Bij deze klaag ik ook over die missies...jammer dat dit niet its aparts opleverd zodat mensen die in een gilde zitten iets extra`s kunnen verdien
    Laatst gewijzigd door MOD_MoederGans; 17-08-12 om 21:45.

  6. #6
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het ook niet kunnen dat de investering van de missie tot 90% verlies leid in de beloning
    meerdere leden van mijn gilde hebben tussen de 3000 en 4500 grondstoffen moeten investeren voor een schandelijke 10 munten en 5 graniet

    ik vind dit ondanks de goede inzet van mijn leden, erg belachelijk en zal in het vervolg ook hierdoor al mijn leden afraden aan deze missies mee te doen.

    Aangezien BB_Skelril al aangaf dat de EPs zeldzaam moeten blijven snap ik nog wel dat dit beperkt blijft. Maar met de investering die je hiermee momenteel moet doen kun je veel meer EP verdienen door het in te zetten voor avonturen en krijg je buiten meer EP ook nog eens veel andere grondstoffen er voor terug.

    Dit gaat ten koste van het spel imo en maakt het er niet leuker op, ook al zou dat wel moeten

    greetz,

    TK Leider, RixIt
    Laatst gewijzigd door RixIt; 17-08-12 om 16:10. Reden: aanvulling

  7. #7
    Kimie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in brabant!
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het aantal wat je bijelkaar moet sparen (of inleveren) veel te hoog!Maak het aantal wat je moet hebben wat kleiner voor hetzelfde ep (21 tot 61 ep)
    of maak de beloning wat redelijker want dit is echt te weinig wat je ervoor terug krijg.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    De investeringen en beloningen van de gildemissies zijn totaal niet met elkaar in verhouding! 4000 Hardhoutstammen opgeven voor 10 Gold Coins is mijns inziens verre van redelijk.
    Wat ook niet leuk is, is dat leden soms missies krijgen die totaal niet aan hun level voldoen. Natuurlijk proberen we elkaar in het gilde zoveel mogelijk te helpen, maar het geeft meer bevrediging als iedereen op zijn eigen niveau kan bijdragen.

  9. #9
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    veel te veel voor veel te weinig doe er niet aan mee
    en de mensen in de gilde waar ik in zit ook niet

    gr Gonzo

  10. #10
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    altijd leuk om 600 goud erts te doneren voor 10 muntjes.... nee sorry ik pas ook voor de gilde-missies; dit is het niet waard; zeker niet in de opbouw fase!

    Gr. Rood

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.