Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: gilde missies

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    In mijn ogen zijn deze gilde missies een dood geboren kind. Over de top grote aantallen grondstoffen voor minimale, belachelijke beloningen.

    Ik kan geen enkel argument bedenken waarom de makers voor deze formule hebben gekozen. Dit maakt het spel en chat kapot in plaats van leuker.

    Er zijn zoveel leukere missies te bedenken, die overleg, samenhorigheid, samenwerking, traden, plezier, ... genereren voor mij onbegrijpelijk dat dit het geworden is.
    Laatst gewijzigd door Vuchel; 17-08-12 om 16:18. Reden: typefout

  2. #12
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    altijd leuk om 600 goud erts te doneren voor 10 muntjes.... nee sorry ik pas ook voor de gilde-missies; dit is het niet waard; zeker niet in de opbouw fase!

    Gr. Rood
    hey ik heb het ook erg flut en vooral met level 19

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    net NOGmaals een gildemissie completed .... wederom 4000 stuks van iets en wat krijg je evoor terug? 10 en 27EP echt om weg te schrijven.
    vind dat de beloning om deze opdrachten te volbrtengen toch een stuk hoger mag zijn, of tenminste de moeite waard om ze te doen.
    maar goed, nu leg ik er mij bij neer. ben nu 8000 sukken kwijt voor niets, wel ja toch de volle 20 goudstukken voor gehad :s en wat EP.
    maar het is wel de laatste keer dat ik die gedaan heb

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoor veel klachten van de leden van mijn gilde over de gilde missie,s
    als ik op de gilde missie,s kijk en lees dat dit de saamhorigheid moet versterken en ik zie wat het gaat kosten nu we niet zolang geleden met de Nederlandse site zijn op gestart vraag ik me wel even af of dit niet allemaal te zwaar is .

    vandaag kregen we een missie om 150 settlers vrij te maken ik heb deze missie af gerond om te zien wat er dan gebeurd .
    ik was 15o settlers kwijt .

    dit kan ik als gilde leider .

    de vraag is moeten we hier mee door gaan of niet .

    mijn advies naar mijn leden is dan ook weiger de missie,s en speel lekker het spel want dit is een leuk spel wat eigenlijk niet verziekt mag worden omdat dit naar de Engelse maatstaven geleid moet worden .

    of geef naar rato beloningen die op de zelfde hoogte staan als wat je af moet staan .

    dat het een dood geboren kindje is wil ik nog niet vaststellen ,maar ik adviseer toch wel met klem om eerst het was water na te kijken voor we dat weggooien .

    willen we het spel tot een succes maken op de site .

    ik hoor ook klachten op de uk en de deutsche site .

    ik speel ook op de test site

    coffin-henry

    gilde leider van de tuinkabouters

  5. #15
    DenMalinwa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ook op de andere servers zijn er klachten en opmerkingen van de spelers.

    Voor wie de Franse taal meester is, hier een link naar een antwoord van een BlueByte medewerker, gepost op het Franstalige forum =>

    http://forum.thesettlersonline.fr/th...cation-et-aide

  6. #16
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Vertaald met google

    Guild Quests: uitleg en bijstand


    We hebben veel vragen gekregen over de guild quests, en om deze reden, het hele team van The Settlers Online heeft verzameld belangrijke informatie en uitleg.

    Grootte van het gilde

    Het doel van het gilde quests is het versterken van de gilden. Wij willen dat u een reden om grotere gilden te vormen. We zien nu al positieve veranderingen bij de gilden. We volgen de situatie op de voet en het is mogelijk dat we veranderen het maximum aantal vereiste leden, maar zal niet gebeuren tot september.

    Quest Rewards

    Sommigen van jullie hebben geklaagd, zegt de beloningen te klein in vergelijking met de ingezette middelen. Het gilde quests zijn de eerste optie van het spel, aandeel avonturen, om u te voorzien van experience points. Dat is de reden waarom we hebben gekozen voor de hoeveelheid XP verdeeld met de nodige voorzichtigheid. We wilden voorkomen dat de gilde quests hebben een slechte invloed op het algemene evenwicht van het hele spel

    Ervaringspunten zijn zeldzaam en blijven

    In de komende weken zullen er andere manieren zijn om experience points te krijgen: de economische avonturen, nieuwe quest kettingen / nieuwe tutorial en alle belangrijke quests zal u met XP. Het gilde quests maken deel uit van een reeks nieuwe (toekomstige) mogelijkheden om XP te verdienen. Daarom moeten beloningen worden afgewogen tegen het hele spel
    Wij zullen de beloningen gilde quests, maar het zal niet gebeuren in de dichtstbijzijnde weken, omdat we verwachten dat opmerkingen en feedback met betrekking tot nieuwe quests en nieuwe tutorial op de test server. Daarna kunnen we ons richten op het balanceren van alle opties geven XP. Het gilde quest beloning zal worden verhoogd ten laatste geval van Halloween! Ten slotte zal quests ge

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    prsoonlijk zou ik het op prijs stellen als je voor je sub missie GEEN belonging zou krijgen (tada, verstroring marktwerking doet neit meer ter zake), de hoeveelheden met zo ongeveer 75% verminderen (zodat het haalbare hoeveelheden zijn) en er ook geen EP voor gegeven zou worden maar;

    dat het complementeren van een gilde goal een ander type bonus zou geven, we hebben gehad (in mijn gilde):
    geologiedag (wat zou het leuk zijn als we daarvoor als bonus nou iets geologisch gerelateerds zouden krijgen, zoals, nieuw ontdekte afzettingen geven vanaf nu 5% meer in de afzetting)
    wegenbouw, alle settlers lopen 10% sneller van werkplaats naar pakhuis etc.
    kippenhok, tja, ehh, verzin iets.

    simpele, tastbare voordeeltjes die je alleen krijgt met zijn allen (dus coordinatie en activiteit is belangrijk en waarbij je niet een afweging is in vergelijking met de markt (dan vallen de missies altijd negatief uit).

    maak er een mooi icoontje van op de gildepagina waarbij de bonus vermeld wordt (evt met een bepaalde tijdsduur, 6 maand of zo).

    ineens wordt het doen van een gildemissie een team effort met team voordelen met een beloning die niet te vergelijken is met de markt en die elk gilde anders maakt qua voordelen.

    er zijn zoveel leuke, globbale voordelen te verzinnen die het spel niet hoeven te verpesten, zeker niet als je ze een tijdsduur geeft en een tweede van hetzelfde voordeel (dus cummulatief) automatisch 2x zo moeilijk maakt om te bereiken.

    voorbeelden van te gebruiken bonussen:

    sneller lopen tussen pakhuis werkplaats
    grotere afzettingen voor mijnen (of zelfs specifieke mijnen per missie)
    diepere putten (meer water)
    grotere graanvelden
    sneller settler generatie
    grotere raakkans voor soldaten
    sneller wandelen naar avontruen
    bonus bij schatzoeken
    langere bufftijden binnen gilde buffen
    extra kaartstuk bij avontuurzoeken (of kans op 4 ipv 3)
    minder wapenverbruik bij troepen training (hoeft niet 9 per soldaat, maar 95 per 10 of zo)
    meer settlerwoonruimte in een huis

    de waarde van dit soort bonussen is niet uit te drukken in grondstoffen of gouden munten



    verder, vraag alsjeblieft niet het onmogelijke, kannonen op de NL server? heeft er uberhaupt iemand die liggen?

    overigens wil ik wel mijn complimenten maken over de verhaal en verband bij de missies, bij wegenbouw wordt er voornamelijk om mankracht, marmer en stenen gevraagd, niet maar zo in het wilde weg wat, zou alleen zo mooi zijn als mijn settlers nadat ze aan al die wegen gewerkt hebben er zelf ook sneller overheen zouden kunnen lopen.

  8. #18
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De zelfde post met uitleg is ook te vinden op dit forum:
    http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15084

    Hopelijk geeft dit antwoord op de verschillende vragen die jullie hebben!

    - BB_Skelril

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal akkoord!
    Daarbij 600 gouderts kan 300 goudstaven worden en uiteindelijk 75 munten. Dus waarom zou je in godsnaam deze 600 gouderts willen afgeven?...
    100 gouderts klinkt al iets realistischer al maak je hier zelfs ook nog verlies op.

  10. #20
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Fish doet ook al niet mee aan deze gilde missie's
    de gilde heeft wel de eerste gedaan, maar koste veel moeite. aangezien ik 3k HHplanken moest ophoesten zei ik al gelijk nee voor 5 graniet.

    nu doet deze niemand meer hier.

    zonde van de tijd van het programmeren van deze missie's die misschien 1% van het speler aantal maar doet.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.