Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Handel laten opleven

  1. #1
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Handel laten opleven

    Sinds ik de NL versie van Settlers zit vind ik het jammer dat de handel vaak erg matig in aanbod is. Misschien is het een optie als mensen/moderators van Settlers meedoen in handel drijven door wat (gunstige) deals te leveren waardoor de handel zal opbloeien en de spelers meer plezier beleven aan het spel omdat tekorten op die manier sneller opgevangen zullen kunnen worden.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    heerlen
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon wachten tot het wat drukker wordt op de server

  3. #3
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, begrijpelijk antwoord........ maar het blijft jammer dat het aanbod ook op drukke momenten zeer beperkt kan zijn.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Maar je kan toch zelf ook een aanbod plaatsen met wat je nodig hebt ? Sommige spelers reageren alleen en plaatsen niet zelf.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hoogvliet
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn te weinig spelers op nl daardoor is het aanbod niet hoog genoeg en de prijzen veel te hoog. waardoor spelers dus maar al goederen zelf maken.
    Veel spelers spelen ook op de uk server en daar zijn de prijzen veel en veel lager.
    Er zijn er veel die nl voor de lol er bij doen maar als hoofdspel uk doen, vooral om dat daar gems gekocht is en ze niet van plan zijn om dat op nl te doen.
    Door de hoge prijzen wordt het spel er niet makkelijker op en haken er veel spelers bij level 17 af.

  6. #6
    spartacus204
    als ik zelf een aanbod wil plaatsen hoe doe ik dat dan?
    als ik hem nu plaats zie ik hem wel beneden staan maar na een aantal minuten is mijn aanbod afgelopen.
    datgene wat ik in de rij zie staan is dat wat de spelers opdat moment aanbieden en verlopen die ook na een aantal minuten of hoe zit dit

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ja dat klopt je aanbod staat er enkel maar voor 10 minuten, daarna kun je weer een nieuw aanbod plaatsen.

  8. #8
    spartacus204
    oke is mij duidelijk, bedankt

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De handel zal zodra het wat drukker wordt op de server toe nemen. Overigens zal dit ook wel gebeuren met het nieuwe handelssysteem, die binnenkort uit komt.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.