Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: paar kleine suggesties

  1. #1
    bobbie

    paar kleine suggesties

    1) Het zou handig zijn om een full screen modus te krijgen voor degenen die graag in full screen werken , voor sommigen werkt F11 niet goed en het is ook niet hetzelfde als een full screen van het spel zelf.

    2) Om een beter overzicht te krijgen van je vrienden / gilde members en zo zou het wel handig zijn als dat groene lampje ook zou schijnen als een gilde member online is , sinds ik in een gild ezit met 1 van mijn vrienden kan ik niet meer zien wanneer hij online is en dat is wel een beetje onhandig.

    3)In plaats van een handel in chat zou een soort van auction house wel handig zijn waar je iets langer kan laten staan of meerdere dingen tegelijk in plaats van elke 10 min iets er opnieuw op te zetten , misschien kan het spel dan 10 % van de opbrengst nemen of iets minder ter compensatie.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    auction house zou wel handig zijn en overzichtelijker.
    eventueel ook om meerdere dingen te plaatsen in 1 keer zodat er voor andere spelers meer keuze vrijkomen
    eventueel ook vaste prijzen vastleggen om zo over stock tegen te gaan

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.