Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: (bijna) gratis brons, hhp, marmer/ meel

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    (bijna) gratis brons, hhp, marmer/ meel

    Bij gebrek aan een optie voor profielteksten, dan maar schamteloze reclame maken hier (en die titel trekt vast wel kijkers, het is immers een nederlandse server)

    ik bied de volgende goederen aan in ruil voor buffs
    75 brons voor 6 visschotels op mijn 6 kopersmelters
    300 voor buffs met belegde broodjes
    900 brons voor buffs met irma's mandjes

    25 marmer voor 5 visschotels op mijn 5 mamrmerhouwers
    100 marmer voor belegde broodjes
    300 marmer voor irma's mandjes

    15 hhp voor 3 visschotels op mijn 3 lvl 2!!!! hardhoutzagerijen
    60 voor belegde broodjes
    180 voor irma;s mandjes

    75/300/ 900 meel voor 6 visschotels/ broodjes/ mandjes op mijn 6 molens


    waarom bied ik dit aan? ik kan simpelweg niet genoeg buffs maken om deze gebouwen zelf (middels buffs ruilen) te buffen, en als iemand die bufft zonder een buff terug te verwachten, dan schenk ik rond de 60% van de extra produktie als gevolg van de buff, worden we er allemaal beter van, feitelijk verkoop je je broodjes voor grondstoffen.

    mocht je onverhoopt mijn bronzen wapensmeden, kolenmijnen ijzersmelter, bakkers, staal wapensmid stallen, brouwers, grote boogmaker en staalsmelter zonder een buff zien, EN IK BEN OFFLINE, dan zou ik het waarderen als je daar ook een buff op gooit, dan krijg je 50% van de extra produktie van me (als ze leeg zijn of slapen, dan is dit helaas 0, dus let daar wel even op). Deze probeer ik zelf te buffen/ buffs te ruilen, als ik online ben eerst fluisteren voor je er wat opgooit, want je kunt ook mijn ruilprogramma door de war gooien waar ik dan wat minder blij mee ben.

    als je toch op bezoek bent, kijk eens in sector 6 en 3 voor de laatste prijzen in Harro's hardware Store, waar je de meest uiteenlopende wapens kunt kopen (legitimatie en wapenvergunning niet vereist).

    buff je een groep van me als ik offline ben, stuur even een berichtje direct na het buffen waarin je meld wat je gebufft hebt met welke buff (kan ik dan zelf in mijn rapporten controleren, is alles netjes bij elkaar) en ik zal je de beloofde goederen per ommegaande sturen tegen de vergoeding van 1 visje voor administraite en verzendkosten.

    mocht je niet binnen de normale 8 uur reageren op dit aanbod, meld dan wanneer je weer online bent en we doen het nog een keer.

    met vriendelijke groet

    Harro

    PS, om de betrouwbaarheid van dit aanbod te verifieren (en voor extra aandacht van andere gegadigden), zou ik het kunnen waarderen als je hieronder een berichtje wilt achterlaten met je ervaringen met dit systeem.
    Laatst gewijzigd door Harro; 02-08-12 om 23:54.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    TOP systeem!!, krijg mijn grondstoffen altijd gelijk en als mijn broodjes nog niet klaar zijn krijg ik de grondstoffen soms al voordat ik gebuft heb, top Harro om je medespelers zo te helpen!

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    super systeem en heel rappe levering tof om elkaar zo te kunnen helpen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.