Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: Spel slaat vast bij openen ingame berichtenbox

  1. #1
    Menno's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Spel slaat vast bij openen ingame berichtenbox

    Regelmatig staat mijn scherm vast. Het spel loopt blijkbaar wel door want als ik uit- en aan log zijn de voorraden hoger en zo.
    Heb gemerkt dat zodra ik mijn berichtvenster open (kleine envelopje of in hoofdmenu onderaan) het spel freezed. Mijn berichtvenster is overigens ook altijd leeg, ook al heb ik een melding gehad dat er nieuwe berichten zijn.!! Ik speel op een IMac, sommige zeggen dat dat een reden kan zijn??
    Laatst gewijzigd door Menno; 11-07-12 om 14:06.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    welke browser gebruik je?
    probeer het eens met een andere browser

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik gebruik Safari (Mac OS X)

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ervaar hetzelfde probleem, maar alleen met Safari. Zowel met Chrome als met Firefox werkt het goed. Het probleem is dat ik af en toe freezes heb. Ik kan een freeze triggeren door naar de Berichten te gaan.

    Systeem/software waar het probleem bij optreed:
    - Macbook Pro met daarop MacOSX 10.6.8 (64-bit)
    - Safari - Version 5.1.7 (6534.57.2)
    - Flash player version 11.3.300.265

    Nu kan ik natuurlijk overstappen op een andere browser, maar ik zou dit probleem toch graag verholpen zien. Op http://www.thesettlersonline.com/en/homepage werkt het ogenschijnlijk wel allemaal correct in Safari.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Als je het probleem getackled hebt door een andere browser te gebruiken, is het toch prima?

    Ik snap dat je het opgelost wilt hebben, maar for the time being kan een andere browser toch door??

  6. #6
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Voor zover ik weet wordt safari niet gesupport door BB. DUs een andere browser is de beste oplossing.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FauSt0 Bekijk Berichten
    Als je het probleem getackled hebt door een andere browser te gebruiken, is het toch prima?

    Ik snap dat je het opgelost wilt hebben, maar for the time being kan een andere browser toch door??
    Zeer zeker, en dat doe ik nu dan dus ook. Ondertussen heb ik bovenstaande in een ticket naar support gestuurd. Als ik een reactie krijg zal ik hem in dit topic plaatsen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Post onleesbaar?

    Ik kan ontvangen berichten in mijn mailbox niet meer lezen.
    Telkens als ik op de mailbox druk - of het nou de knop berichten onderin de balk is, of op het pop-up veldje "je hebt nieuwe berichten" - loopt het hele spel vast. Niet alleen krijg ik alleen een lege mailbox te zien, alle beweging in het beeld stopt.
    Ik kan nog wel op knoppen drukken, uitloggen, bijvoorbeeld. Als ik dan weer inlog doet alles het weer, maar niet de berichten...

  9. #9
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer eens opnieuw in te loggen. Mocht je safari gebruiken dan wordt over het algemeen een andere browser aangeraden
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor het snelle antwoord. Ik zit nu inderdaad op Safari, dus als het daar aan ligt (opnieuw inloggen werkt niet), zal ik eens zien of ik een andere browser kan vinden ;-) Merci!

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.