Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: burgemeestershuis

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    burgemeestershuis

    zou het geen optie kunnen zijn dat het upgraden vaan een burgemeestershuis geen extra opslag, maar een snellere settler aanvoer zou opleveren?

    iets van -2 minuten per upgrade? dan zou dit tenminste een functie hebben, want nu is het upgraden van enkele pakhuizen een stuk goedkoper

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    hmm elke 13 min een setllers hmm

    yum!

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    vraagje,
    om mijn burgemeestershuis te upgraden moet ik 800 hardhout en 450 marmer betalen, echter mijn opslagcapaciteit voor hardhout is slechts 700
    dat lukt dan toch nooit???

  4. #4
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Opslag capaciteit van een niveau 1 burgemeesterhuis is 500, als je upgrade naar niveau 2 met 800 hardhoutenplanken en 450 marmer,
    wordt de opslagcapaciteit verhoogt met 1600 naar 2100.
    Elk niveau 1 pakhuis heeft een opslagcapaciteit van 100, wat boven op de opslagcapaciteit van het burgemeesterhuis komt.
    Als je upgrade naar niveau 2 met 120 hardhoutenplanken en 100 marmer, wordt de opslagcapaciteit verhoogt met 400 naar 500.

    Dus jij hebt denk 2x een niveau 1 pakhuis, dus je hoeft er enkel maar 1 pakhuis bij te bouwen en dan ben je op 800 totale opslagcapaciteit

    ps. 4x een niveau 1 pakhuis upgrade is dus goedkoper voor een hogere opslagcapaciteit.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Aha, kijk daar kan ik iets mee!! Thnx.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    goed idee. je opslag verhogen doe je toch voornamelijk met je pakhuizen. ik heb een hele lange tijd gespeeld met mn burgemeestershuis op lvl 2 omdat upgraden me gewoon te duur was voor de opslagruimte die je ervoor terug kreeg. krijg je er echter sneller settlers door, was het me wel de upgrade waard geweest.

    ps. is het mogelijk om settlers in het economie overzicht te plaatsen ? gewoon onder grondstoffen en dat als je erop klikt dat je dan links kunt zien welke gebouwen settlers produceren (burgemeestershuis,scholen) en rechts de gebouwen waar ze wonen (huizen,adelijke huizen,kastelen)

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Sneller settlers krijgen zou wel een goede verbetering zijn; ook de voorgesteld uitbreiding van het economieoverzicht ondersteun ik

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien is het een idee om een aparte upgrade hiervoor te maken in het burgermeesterhuis, dus 1 tabblad om de opslag te upgrade en een tabblad om de settler snelheid te upgraden..

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.