Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Tip] (dagelijkse) Missies

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    [Tip] (dagelijkse) Missies

    In het missiemenu achter het grote uitroepteken dat rechtsonder je avatar staat vind je het volgende:
    Missie:
    dit is altijd het halen van een volgend level. Om een volgend level te halen heb je ervaringspunten nodig. Die krijg je weer door bandietenkampen te verslaan op je eigen eiland of, vanaf level 26, tijdens avonturen.Hoeveel ervaringspunten tot een volgend level je nog nodig hebt kun je zien door je muisaanwijzer op de halfronde balk tussen je avatar en nickname te houden.

    Dagelijkse missie:
    elke dag krijg je een nieuwe dagelijkse missie.Je kunt zelf kiezen of je de missie wil uitvoeren of niet.Wil je hem cancelen klik dan op “terug” ( niet helemaal een goede vertaling overigens)

    Let op: wanneer er staat dat je iets beschikbaar moet maken dan ben je de goederen kwijt wanneer je op voltooien klikt. Overweeg dan of de missiebeloning de moeite waard is om je spullen in te leveren.

    Wanneer de opdracht is om je voorraad te verhogen blijven de goederen gewoon in je bezit na voltooien. Gaat het bv om hout of graan, dat ook door gebouwen gebruikt wordt zoals zager of brouwer, dan kan het lang duren voor je je voorraad verhoogd hebt, het gaat nl om de nettovoorraad. Je kunt eventueel de zager of brouwer zoals in het vb genoemd op slaapstand zetten. Een andere mogelijkheid is om het van een vriend te “lenen”. Stel je hebt 100 graan nodig, dan verhandel je 100 graan voor een vis en vervolgens, na het halen van de missie, geef je het graan weer terug voor een vis.
    Dit ruilen is ook handig wanneer je een handelsmissie hebt en een tekort aan de goederen die je moet verhandelen, missie geslaagd en jij en je handelspartner eindigen met dezelfde goederen als daarvoor

    Wachtende missie:
    De wachtende missie is de missie van de dag daarvoor die je om wat voor reden dan ook ( nog) niet gedaan hebt. Deze wachtende missie wordt pas uitvoerbaar nadat je de dagelijkse missie gedaan hebt.Doe je toch eerst de wachtende missie dan kun je die niet voltooien.
    Je hebt dan 2 mogelijkheden: de dagelijkse missie doen of de dagelijkse missie cancelen. Vervolgens wordt je wachtende missie dagelijkse missie en kun je die uitvoeren.

    Vanaf level 26 komt er ook nog een avonturenknop bij: daar komt het avontuur te staan waarmee je bezig bent.
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 19-07-12 om 20:27.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    hallo,
    kan iemand mij helpen ben na een aantal jaren weer opnieuw begonnen maar nu zie ik boven al mijn gebouwen een uitroep teken en het is voor mij heel lang geleden hoe ik het spel ook al weer moet spelen dus alle hulp is welkom

    groetjes van els

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Opslag vol? oplossing is je pakhuizen upgraden of bijzetten.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.