Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Feedback

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Feedback

    Beste Tech.Support,

    allereerst is het natuurlijk Ubervet dat een cult-game als the Settlers nu online te spelen is!

    Maar zoals met elke Beta zijn er wel but's en if's..

    ik heb gisteren voor het eerst een start gemaakt in woestewoud, ik ben nu lvl14? en tot nu toe kan ik de volgende feedback geven :

    -Ziet er geweldig uit, en trouw aan het origineel
    -Erg veel LAG, in de chat maar ook ingame, met het toepassen van visvoer en het plaatsen van gebouwen. (2,4Gigherz zou voldoende moeten zijn denk ik)
    -Grondstoffen verdeling : erg weinig steen in het begin, kan wellicht iets ruimer.
    -Onduidelijk : ook is me niet duidelijk hoeveel steen/hout/vis/bier/etc ik nou per tijdsdeel krijg, en wat eventuele visvoer, of upgrades aan extra productie opleveren. Helemaal voor het kopen van de upgrade, is het wel prettig als ik weet waarvoor ik (relatief heel veel) geld betaal
    -Plaatsing gebouwen : Je kan in de tutorial je houtkampen op de plek plaatsen van de steenmijnen, wellicht dat er in de tutorial een restrictie voor die zones kan komen.
    -Dan,.. het is echt veels te duur! Ik speel nu al meer dan 2jr Grepolis, en heb geen moeite om daar voor te betalen, maar de bedragen zijn dan ook redelijk. Om in het goedkoopste geval 2!! euro te rekenen voor een upgrade naar een volgend lvl steenmijn -lvl2- is echt ridicuul! ( dit is als ik 100euro Vooruit Betaal!) Ik geef nu per maand denk ik 20euro uit aan Grepolis, en dan ben ik FULL-PREMIUM (5 extra voordelen in het spel) en dan rush ik wat af en aan met troepen en gebouwen (dat kost het meest, maar 1 keer rushen kost me daar een aantal cent.. geen 2euro!)
    Ik denk dat er ook niet veel animo voor zal zijn met die bedragen, als ik het al duur vind..
    Laatst gewijzigd door Odd_Lord; 17-07-12 om 14:47.

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Odd_Lord
    Onduidelijkheden:
    Wanneer je een gebouw aanklikt en vervolgens de detail-tab opent zie je een gespecificeerd overzicht van de productietijd per eenheid.
    Wanneer je een gebouw aanklikt en dan je muisaanwijzer boven de upgradepijl houdt zie je wat de input en output van grondstoffen en product zal zijn na de upgrade
    Waneer je je proviandhuis aanklikt en je muisaanwijzer op een icoontje houdt zie je wat de betekenis is van dat icoontje en wat het doet en voor hoelang

    Grondstoffen: in je beginsector bevinden zich 5 steengroeven. Je kunt per steengroeve ofwel meerdere steenhouwers neerzetten of je steenhouwer upgraden. In beide gevallen is de hoeveelheid steen ruim voldoende voor de eerste pakweg 20 levels wanneer je verstandig met je grondstoffen omgaat cq slim handelt vanaf level 17

    TSO is gratis,er is geen light versie. Je kunt geld uitgeven om gems te kopen. Daarmee kun je in principe niet meer dan gratis spelenden, maar het maakt het wel makkelijker en/of het gaat sneller
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 17-07-12 om 16:19.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    kan ik later ook andere spelers aanvallen?

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Gebouwen kun je geheel gratis upgraden en het hele spel is overigens gratis. Je hoeft dus helemaal nergens voor te betalen. Het upgraden waar jij overpraat zijn de upgrades voor mensen die Edelstenen kopen om het spel te versnellen. Dit is zoals ik eerder al zei niet nodig aangezien je het ook kan doen met je grondstoffen.

    Ik hoop dat ik het hiermee wat duidelijker heb gemaakt.
    Mochten er verder nog vragen zijn laat het weten, en neem anders contact op met ons support team.

    - BB_Skelril

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ja , ik ben niet achterlijk, ik snap dat het ook zonder kan, en ik adviseer iedereen het ook zonder te doen.

    Tevens zal ik vanmiddag contact opnemen met de consumenten-media, want dit soort bedragen zijn een serieus gevaar voor minderjarigen!

    En nogmaals, het heeft er alle schijn van hier sprake is van woekerwinsten, omdat de edelstenen zonder enige realiteitszin zijn geprijst.
    Het bedrag dat ik (eventueel) betaal staat niet in verhouding met wat ik er voor terug krijg.
    Ik begrijp dat jij (de forum-mod) hier niet zoveel van snapt of over te zeggen hebt, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand deze prijzen redelijk vind.

    grtz.
    Laatst gewijzigd door Odd_Lord; 18-07-12 om 08:45.

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Ik wil nogmaals de nadruk leggen dat niemand iets hoeft te kopen. Het is een gratis spel. De edelstenen zijn er voor de mensen die graag wat sneller willen of misschien wat speciale dingen willen kopen.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.