Beste Tech.Support,
allereerst is het natuurlijk Ubervet dat een cult-game als the Settlers nu online te spelen is!
Maar zoals met elke Beta zijn er wel but's en if's..
ik heb gisteren voor het eerst een start gemaakt in woestewoud, ik ben nu lvl14? en tot nu toe kan ik de volgende feedback geven :
-Ziet er geweldig uit, en trouw aan het origineel
-Erg veel LAG, in de chat maar ook ingame, met het toepassen van visvoer en het plaatsen van gebouwen. (2,4Gigherz zou voldoende moeten zijn denk ik)
-Grondstoffen verdeling : erg weinig steen in het begin, kan wellicht iets ruimer.
-Onduidelijk : ook is me niet duidelijk hoeveel steen/hout/vis/bier/etc ik nou per tijdsdeel krijg, en wat eventuele visvoer, of upgrades aan extra productie opleveren. Helemaal voor het kopen van de upgrade, is het wel prettig als ik weet waarvoor ik (relatief heel veel) geld betaal
-Plaatsing gebouwen : Je kan in de tutorial je houtkampen op de plek plaatsen van de steenmijnen, wellicht dat er in de tutorial een restrictie voor die zones kan komen.
-Dan,.. het is echt veels te duur! Ik speel nu al meer dan 2jr Grepolis, en heb geen moeite om daar voor te betalen, maar de bedragen zijn dan ook redelijk. Om in het goedkoopste geval 2!! euro te rekenen voor een upgrade naar een volgend lvl steenmijn -lvl2- is echt ridicuul! ( dit is als ik 100euro Vooruit Betaal!) Ik geef nu per maand denk ik 20euro uit aan Grepolis, en dan ben ik FULL-PREMIUM (5 extra voordelen in het spel) en dan rush ik wat af en aan met troepen en gebouwen (dat kost het meest, maar 1 keer rushen kost me daar een aantal cent.. geen 2euro!)
Ik denk dat er ook niet veel animo voor zal zijn met die bedragen, als ik het al duur vind..