Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Hoe wordt je lid van een gilde?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    Hoe wordt je lid van een gilde?

    Kan iemand mij vertellen hoe je lid wordt van een Gilde? Op de gildelijst staan er wel een aantal, ik zie ook de ledenlijst, maar er is niet aan klikbaar.

    Alvast bedankt

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Jonathan,

    de eerste 15 plekken bij een gilde zijn gratis.
    Daarna moet het ledenlimiet verhoogd worden. Dit kan de gilde leider doen dmv 400 munten te betalen voor een vervalst lidmaatschapkaart of jij kan dit doen door dit te kopen en dan als geschenk te geven aan de gildeleider. welke hij dan weer op zijn beurt jou kan uitnodigen voor de gilde.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Maar hoe gaat het dan met die eerste 15 plekken?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    je moet uitgenodigd worden door de gilde leiding.

    Dit geldt voor de eerst 15 plekken, en voor de 85 plekken die daarna komen.
    Het enige verschil zit 'm in dat de eerste plekken gratis zijn, en daarna 400 munten kosten.

    Je moet dus ten alle tijden een uitnodiging krijgen van een gilde voordat je kan toetreden.

  5. #5
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Wordt vriend met de gildeleider en dan kan je hem mailen dat je lid wil worden.

  6. #6
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt ook mailen zonder eerst vrienden te worden hoor.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  7. #7
    arkelnaar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Arkel
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik krijg steeds in mijn mailbox een uitnodiging om bij het gilde tekomen en dan accepteer ik hem en dat gaat niet omdat het maximum al bereikt is??

  8. #8
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Dan moet de gilde leider daar eerst een lidmaatschap aan het gilde toevoegen (1 voor 400goud of 2 voor 495 edelstenen)
    Meestal moeten nieuwe leden deze zelf betalen, hoewel er enkele gildes zijn die daar anders mee omgaan.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.