Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Tip] Munten en edelstenen

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    [Tip] Munten en edelstenen

    Om te beginnen een korte uitleg over het verdere verloop van het spel:
    hoe verder je komt des te belangrijker wordt het om je gebouwen naar een hoger level te brengen .Je bouwvergunningen zijn beperkt en je hebt b.v veel huizen nodig om soldaten te maken zodat je met legers op avontuur te gaan, na level 26. Door gebouwen op een hoger level te brengen verhoog je je productie per gebouw waardoor je er minder nodig hebt.
    Dat kost veel munten.In dit document
    https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkRdxncWSR27dFRWQTFMNTBqY1FpSkdhYklENDVRV kE#gid=0
    kun je zien hoeveel.

    Zolang je kampen op je eiland verslaat krijg je munten als oorlogsbuit, en ook je verkenners brengen af en toe wat munten mee, maar daarna moet je ze zien te krijgen via handel of door de bouw van een eigen muntenproduktielijn .Om een indruk te geven: 1 goudmijn, 1 goudsmelter en 1 muntslager op level 1 kosten samen 5900 hardhouten planken, 5700 marmer en 6000 gereedschap .
    Het is daarom belangrijk dat je zuinig bent op je munten. Probeer je produktieketens te optimaliseren zodat je geen tekort krijgt aan basismaterialen en spaar je munten zoveel mogelijk voor upgrades
    Ik wil natuurlijk niemand verbieden om met munten te handelen. Het is ieders keus om in te gaan op welk bod dan ook. Maar regeren is vooruitzien en handel kan alleen eerlijk zijn wanneer iedereen dezelfde informatie heeft over de consequenties.

    En over zuinig zijn gesproken: dit geldt ook voor edelstenen. Die krijg je in het verloop van het spel mondjesmaat binnen.Kijk in het schatkistmenu wat je er allemaal mee kunt doen en spaar ze voor bv een generaal, extra scout of een recycler en geef ze niet klakkeloos uit aan dingen die je zelf kunt produceren.
    Edelstenen kun je, als je die tekort komt, alleen krijgen door ze met echt geld in de Blue Byte winkel te kopen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik een gebouw wil opwaarderen, kan dat alleen met hout en steen of marmer of met edelstenen. Hoe kan ik dan een gebouw opwaarderen met munten? Ik heb inmiddels aardig wat munten verzameld, maar ik kan niet ontdekken wat ik ermee kan.
    Ik speel nog alleen op mijn eigen eilandje.

  3. #3
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Als je het schema bekijkt (de link) zul je zien dat de benodigde materialen afhankelijk zijn van het lvl van het gebouw.
    Voor de basis gebouwen zul je bijvoorbeeld 500 goud nodig hebben als je van lvl 3 naar lvl 4 wilt upgraden.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nukar Bekijk Berichten
    Als je het schema bekijkt (de link) zul je zien dat de benodigde materialen afhankelijk zijn van het lvl van het gebouw.
    Voor de basis gebouwen zul je bijvoorbeeld 500 goud nodig hebben als je van lvl 3 naar lvl 4 wilt upgraden.
    Bedankt! Ik snap t nu

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Kan je dit spel alleen maar spelen als je koopt?

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Je hoeft niks te kopen Adriene, heb ik ook niet gedaan. Wanneer je mocht overwegen om edelstenen te kopen, dan adviseer ik je om daarvan een edelstenenput te kopen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.