Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: [Gidsen] Avonturen Guide

  1. #11
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud

    Te paard



    Heb jij rond de 550R? Heb jij een mooie hoeveelheid EP nodig? Wil jij goede grondstoffen?
    Wacht niet en ga voor Te Paard! Dit is een leuk avontuur wat snel kan worden gedaan.

    Deze kaart is zonder blocks, maar wel met het stiekem overslaan van kampen, dus kom even kijken.

    Om kamp 4 & 5 te bereiken moet je ook de *val 5* aanvallen. Dit is door de update gekomen.



    Benodigde eenheden:
    Nodig: 560R (580R) 90B (94B) 155S 160A (of 160LB)
    Verliezen: 547R (559R) 90B

    Laatst gewijzigd door Poegel; 08-01-13 om 15:20.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel: de kaart van SidV werkt niet meer in verband met nieuwe manier van wandelen. Zover ik namelijk heb uitgeprobeerd kun je vanuit positie G2 niet maar kampje 4 aanvallen zonder onderschept te worden door kampje 5.

  3. #13
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Poegel: de kaart van SidV werkt niet meer in verband met nieuwe manier van wandelen. Zover ik namelijk heb uitgeprobeerd kun je vanuit positie G2 niet maar kampje 4 aanvallen zonder onderschept te worden door kampje 5.
    Owja klopt. Ik val daarom ook altijd die trap aan. Goed dat je het zegt!
    Pas ik aan als ik momentje de tijd heb

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had 28r verlies, ik ben met 155s en 45 r ten strijden gegaan. ----> kamp 5.
    g3: kamp 11 wordt je ook onderschept.
    Laatst gewijzigd door LordWalter; 13-01-13 om 16:20.

  5. #15

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    dan sta je niet goed met je generaal van het begin, ik kon er namelijk juist precies tussendoor lopen

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Zet je generaal aan de buiten van de rots als je vanuit kamp 11 kijkt. Dat loopt je generaal precies tussen de gevaarlijke gebieden door.

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Idd kwam daar ook net achter.

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Er is een block mogelijk voor kamp 5, kan je geen foto geven, het is een 1R block, hij is alleen te doen met een PERFECTE timing.

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit dit topic aangezien het niet meer up to date is, indien de maker van de guides deze wenst aan te passen kan hij/zij dit aangeven en dan openen we dit topic opnieuw.

    Met vriendelijke groet

    Mod_Fjuka

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.