Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Dagelijkse missies

  1. #1
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Dagelijkse missies

    Elke dag krijg je een nieuwe missie naast je tutotial missie of niveau missie, behalve als je een missie onder wachtende missies hebt staan.
    Je krijgt een missie onder wachtende missies als je de dagelijkse missie van de dag daarvoor nog niet hebt volbracht of geannuleerd.
    Je kunt een wachtende missie niet voltooien totdat de dagelijkse missie is volbracht of geannuleerd.
    Het is helemaal aan jouw om te bepalen of je de missie wil uitvoeren of niet, in sommige missies kunnen de kosten voor jouw hoger zijn dan de beloning. Het kan ook zijn dat je een onderdeel of grondstof voor de missie totaal niet hebt.
    Dan kun de missie annuleren door op de terug (vertalings fout, is al gemeld en wordt waarschijnlijk annuleer) knop te drukken.

    Op deze link staan "dagelijkse missies" het is een directe vertaling uit het duits, dus de vertaling kan afwijken,
    maar de kosten en de beloningen zijn als het goed is het zelfde.
    Mochten de kosten en beloning toch verschillen plaats het dan hier in dit onderwerp.

    Er is een vertaalfout in meerdere missie's waar er staat "verkrijg" maar dat moet "verkoop" zijn.
    Laatst gewijzigd door aRPeaR; 07-09-12 om 11:04.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je. Das een handige link!

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Niveau: 17
    Godendrankvoorraad: Verhoog je voorraad godendrank met minstens 100.
    Beloning: 50 koper en 10 munten

    Niveau: 26
    De handelswereld: Verkoop minstens 100 water door met een andere speler te ruilen.
    Beloning: 50 tarwe en 10 munten

    Niveau: 26
    Houtworm: Maak 50 sparhout beschikbaar uit je opslag en maak 50 hardhout beschikbaar uit je opslag.
    Beloning: 100 brood en 10 munten

    Niveau: 26
    Nieuwe baan: Verhoog je voorraad vis met minstens 100.
    Beloning: 100 marmer en 10 munten
    Laatst gewijzigd door aRPeaR; 06-08-12 om 08:48.

  4. #4
    sawsan
    Ik heb de dagelijkse missie 'handelsvaardigheden'; verkrijg 200 kolen door met een andere speler te ruilen, die het spel niet wil afvinken terwijl ik al meerdere keren 200 kolen gekregen heb.. hoe kan dat?

  5. #5
    sawsan
    ah, ik zie hier ergens op het forum dat het een vertaalfout is en je moet verkopen ipv verkrijgen.. zou handig zijn als die fout opgelost wordt

  6. #6
    peterus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    IK heb nu een missie: verkrijg 50 paarden door met een andere speler te ruilen. Die missie wil ook niet lukken. Betekent dit dat ik die paarden ook moet kopen? Want ruilen werkt in ieder geval niet.

    Inmiddels heb ik 50 paarden gekocht en dat werkt ook niet.
    Laatst gewijzigd door peterus; 15-08-12 om 19:11.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterus Bekijk Berichten
    IK heb nu een missie: verkrijg 50 paarden door met een andere speler te ruilen. Die missie wil ook niet lukken. Betekent dit dat ik die paarden ook moet kopen? Want ruilen werkt in ieder geval niet.

    Inmiddels heb ik 50 paarden gekocht en dat werkt ook niet.
    ik had dit probleem ook.. ik heb toen met een vriend in mijn lijst geruild 50 brood voor 50 paarden en toen weer hetzelfde andersom raar genoeg deed hij het toen wel

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Goedemiddag,

    ik krijg de missie Ijzer uit brons niet voor elkaar. Er staat: "produceer ijzeren staven voor 50 ijzeren zwaarden" Dus 100 ijzeren staven dacht ik... maar nee na 185 staven gemaakt te hebben niet voltooid. Toen dacht ik, ok ..dan maak ik 50 ijzeren zwaarden.. ook dat werkt niet.

    Wat doe ik niet goed? wat mis ik hier?

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ellis,

    Ik denk dat hier mee bedoelt wordt de "stellagestaven" uit het proviandhuis.
    Overigens kan je dagelijkse missies ook annuleren als je denkt dat deze het niet waard zijn.

    - BB_Skelril

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt niks van die missies. Ze zijn niet alleen slecht vertaald, systeem reageert niet of vertraagd op de voltooide missies.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.