Hallo BB,
is er een indicatie waneer de voucher codes van het starterpack gaan werken? Ik heb vandaag mijn starterpackje besteld bij bol.com, en na opening is terugsturen dus geen optie meer .
ik hoor graag van u.
Hallo BB,
is er een indicatie waneer de voucher codes van het starterpack gaan werken? Ik heb vandaag mijn starterpackje besteld bij bol.com, en na opening is terugsturen dus geen optie meer .
ik hoor graag van u.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar
Hey,
Op het moment is er nog geen tijdframe voor wanneer deze zullen werken.
- BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Is het wel de bedoeling dat die ooit gaan werken???
Meld dit dan alstublieft even bij alle retailers zodat ze dit op website kunnen vermelden. Ik voel me nu in lichte mate opgelicht door blubeyte dat het niet vermeld word. (en btw, waarom doen jullie allemaal aparte databases, even een ftp mirror opzetten voor de code database, probleem opgelost)
Is er nu al een oplossing gevonden zodat die vouchers wel werken van de starterpack?
Zou er misschien een ETA o.i.d. bij de ontwikkelaars gevraagd- en hier doorgeven kunnen worden?
Hartelijk dank.
Hey,
Zodra ik hier meer informatie over heb zal ik dat naar jullie toe communiceren. Ik kan helaas geen dag of datum geven waarop ik meer informatie hier over heb.
- BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Excuses voor de dubbel post, ik wou alleen even vragen of het mogelijk is dit te activeren via andere wegen zoals b.v. support?