Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: onderhoud

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    onderhoud

    ik en de meeste anderen begrijpen best dat onderhoud aan de servers nodig is....

    wat ik echter niet begrijp is dat er gezegd wordt dat dit onderhoud tot 6 uur duurt, maar als je om 6:20 probeerd in te loggen dat het onderhoud nog bezig blijkt te zijn....
    dat het langer duurt maakt mij niet uit, prima, maar vermeld dit aub gewoon....
    natuurlijk, misschien zijn er problemen aan het licht gekomen, maar neem dan het zekere voor het onzekere en zeg gewoon dat het onderhoud tot 7:00 duurt of zo...

    is de eerste keer dat ik het hier mee maak, maar als er gezegd wordt 6 uur, dan ga ik daar ook van uit!!!
    ik neem aan dat er wel een marge bij gehouden wordt?!?!?

    als je gewoon 7 uur zegt en het is om 6 uur al online, prima!!!
    maar als je 6 uur zegt en het is pas om 7 uur online, dan ben je naar mijn mening verkeerd bezig....

    dit is gewoon een suggestie, want zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat ik het meemaak, ik reken niemand er op af, maar ik verwacht wel dat als zoiets gezegd wordt dat het ook ongeveer klopt, en 5 of 10 minuten meer maakt niet uit, maar inmiddels is het al 30 minuten meer....

    neem het dan gewoon ruim, dat is mijn suggestie!!!

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Soms loopt het iets uit daarom worden tijden ook aangegeven met ongev er bij, oftewel de tijden zijn ongeveer en niet helemaal precies.

    - BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    zeg dan gewoon 7 uur . Als al bekend is dat het wat kan uitlopen etc, dan zal ik persoonlijk ook gewoon 7 uur zeggen

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Het probleem is dat er tijdens het onderhoud problemen kunnen ontstaan waardoor het uitloopt.

    - BB_Skelril

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    worden deze problemen niet ingecalculeerd???
    je kunt toch beter zeggen 7 uur en dat het al om 6 uur klaar is dan 6 uur zeggen en dat het elke week uitloopt en 7 uur wordt....
    het is nou al weer 6:56 en kan nog niet inloggen....
    vorige week hetzelfde....
    persoonlijk heb ik liever REALISTISCHE tijden, dan weet ik waar ik aan toe ben...
    en mocht het een keer eerder klaar zijn, dan is dat een bonus!
    als het te laat klaar is krijg je klachten... zo werkt het nou eenmaal...

    buiten dat (ik behoor niet tot deze groep) zijn er misschien mensen die moeten werken en die hun wekker iets vroeger zetten om nog ff in te loggen voor het werken... als hun van 6 uur uitgaan, dan is dat wel lullig als het dan pas om 7:30 online komt, dan zijn ze speciaal daarvoor anderhalf uur te vroeg opgestaan... (zoals ik al zei behoor ik niet tot deze groep, maar kan me de frustratie bij deze groep goed voorstellen!)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 01-11-12 om 07:03.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    worden deze problemen niet ingecalculeerd???
    je kunt toch beter zeggen 7 uur en dat het al om 6 uur klaar is dan 6 uur zeggen en dat het elke week uitloopt en 7 uur wordt....
    het is nou al weer 6:56 en kan nog niet inloggen....
    vorige week hetzelfde....
    persoonlijk heb ik liever REALISTISCHE tijden, dan weet ik waar ik aan toe ben...
    en mocht het een keer eerder klaar zijn, dan is dat een bonus!
    als het te laat klaar is krijg je klachten... zo werkt het nou eenmaal...
    Ben het ook hier mee eens.
    Elke week omstreeks 7u kan je nog steeds niet inloggen. Als een onderhoud een keer uitloopt is dat een risico.
    Maar structureel en bij elk onderhoud? Werken ze misschien in een andere tijdzone?

  7. #7
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind dat bluebyte gewoon zijn best doet, lukt het hun niet binnen de aangegeven tijd zullen ze daar hun redenen voor hebben. hierover gaan klagen vind ik onnozel en respectloos naar de mensen die en gratis spel voor jullie maken. Geef hun een beetje respect voor hun harde werken, en kom op gaan klagen over 7u 's ochtends? hoe verslaafd wil je overkomen dat je gaat zeuren over 6 uur en 7 uur 's ochtends, blijf dan nog ff lekker in je bed liggen ipv te gaan gamen, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven

  8. #8
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    RixIt, +1!

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RixIt Bekijk Berichten
    ik vind dat bluebyte gewoon zijn best doet, lukt het hun niet binnen de aangegeven tijd zullen ze daar hun redenen voor hebben. hierover gaan klagen vind ik onnozel en respectloos naar de mensen die en gratis spel voor jullie maken. Geef hun een beetje respect voor hun harde werken, en kom op gaan klagen over 7u 's ochtends? hoe verslaafd wil je overkomen dat je gaat zeuren over 6 uur en 7 uur 's ochtends, blijf dan nog ff lekker in je bed liggen ipv te gaan gamen, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven
    wederom niet online om 6...

    ik vind jouw commentaar onnozel!
    het gaat er helemaal niet over of ze langer nodig hebben of niet!!!
    het gaat er over dat ze aangeven dat het om 6 uur klaar is, maar dat is nooit, daar gaat het over!
    van mij part gaat de server elke week 24 uur down, dat maakt me niet uit, maar geef dat gewoon aan!!!
    als je 6 uur 's ochtends nooit haalt dan pas je de tijden aan!
    dat is wat ik vraag!
    zoals ik al eerder zei: neem het ruim!
    hou rekening met tegenslagen en als je eerder weer online bent dan is dat een bonus! ben je later online dan wordt je daar ook op afgerekend, een woord een woord!
    dus aub geen domme reacties meer rixit en andere mensen onnozel noemen terwijl jij de onnozele bent!

  10. #10
    Danieldewoeste's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    klopt als het standaard altijd 7 is geef dat gewoon aan ,maar het probleem zit hem hier in

    Engeland is onderdeel van het Verenigd Koninkrijk. De tijd in Engeland en geheel Groot Brittanië verschilt 1 uur met Nederland. Het is in dit gebied exact GMT, behalve in de zomer dan wordt ook in Engeland de klok een uur naar voren gezet en is de tijdzone GMT+1.. Als je naar Engeland reist zet je de tijd op de horloge een uur terug, wanneer je terug naar Nederland gaat kan je horloge weer een uur vooruit.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.