Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: geld?!?!?!?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    geld?!?!?!?

    mijn vraag is vrij simpel:
    blijft TSO gratis????

    natuurlijk blijft het gratis om een account aan te maken en te spelen, MAAR, blijft het ook gratis dat je zonder geld er in te investeren met de beste mee kunt, of wordt het dadelijk net als 99.9% van de andere online games dat je wel gewoon gratis kunt spelen, maar dat als je het echt goed wilt doen geld moet investeren om extra benodigdheden te kopen?!?!?!?

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn geen 2 versies, dus geen lightversie voor niet betalende speler. Voordeel van het kopen van gems is de snelheid: je kunt meteen allerlei dingen aanschaffen, terwijl je als gratis speler heel veel geduld moet hebben.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    TSO is gratis en blijft gratis voor zover ik weet.
    Echte rmoet BB en Ubisoft ergens het geld vandaan halen om alles up en running te houden. Vandaar dat je edelstenen kunt kopen en hierdoor verbeteringen voor jezelf in het spel kan aanbrengen.

    Wil je er geen geld instoppen. Ook prima, jouw keuze. Kost het alleen meer tijd om dat te bereiken wat een persoon heeft die er wel geld in stopt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    te duur!

    3,- voor 300gems... buitensporig!

    of ander ff 100euro vooruit betalen.. veel te veel.

    Ga eens kijken ho einnogames zijn businessmodel heeft opgezet,dat is een stuk beter.. (duisters zijn altijd beter dan amerikanen eh lol)

    Maar serieus die gems zijn veel en veels te duur!

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Odd_Lord Bekijk Berichten
    te duur!

    3,- voor 300gems... buitensporig!

    of ander ff 100euro vooruit betalen.. veel te veel.

    Ga eens kijken ho einnogames zijn businessmodel heeft opgezet,dat is een stuk beter.. (duisters zijn altijd beter dan amerikanen eh lol)

    Maar serieus die gems zijn veel en veels te duur!
    Je bent niet verplicht om de gems te kopen. Je hebt hier zelf de keuze in.

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Nogmaals: Niemand is verplicht om geld uit te geven aan het spel. De edelstenen zijn een extra, en iedereen beslist voor zich zelf of hij/zij daar geld aan uit wilt geven.

    - BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Mischien een late reactie maar zit het zo dat als je geen gems koopt je ook bijna niet bij de hogere spullen zoals generaal enz kan komen of je moet een paar jaar geduld hebben en iedereen weet dat de wereld dan al verziekt is door een paar geldspelers met grootheidswaanzin

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij is het heel simpel, het spel is niet gratis te spelen. Je hebt een beperkt aantal bouwvergunningen en elke keer dat een mijn opraakt moet je een nieuwe bouwen (ten koste van een bouwvergunning) of erts toevoegen (te koop met diamanten). Ook als je het spel op de rustige (gratis) wijze wilt spelen loop je dus op den duur tegen een beperking op die alleen op te lossen is met geld.

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Atilla,

    Voor elk gebouw die je sloopt krijg je gewoon je bouwvergunning terug. Als je dus een mijn bouwt en daarna sloopt, verlies je hier geen bouwvergunning op.
    Verder zou ik graag horen welke beperkingen jij precies ziet, misschien kan ik je dan helpen om verder te komen!

    - BB_Skelril

  10. #10
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg geen bouwvergunningen terug als ik me mijnen sloop
    Zou fijn zijn dat je voor die uitputtingsbron geen bouwvergunning hoeft te gebruiken, net als tarwe en Water.
    Je heb het nu eenmaal nodig en dan is uiteindelijk de Edelsteen indd een luxe in gebruik en een keuze van de gebruiker.
    Zolang de keuze open is in snel kopen met edelsten of lang verzamelen en bouwen.
    Even gelijke kansen.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.