Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Migratie vanaf US server mogelijk?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Migratie vanaf US server mogelijk?

    Hi,

    Ik speel actief op de UK-server en minder actief ook op een US-server. Is het ook mogelijk om mijn US-account te migreren naar NL?
    UK-server account is jammer om te migreren, gezien het feit dat ik daar toch wel wat euro's ingestopt heb...

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Dit is helaas niet mogelijk.

    - BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Da's jammer...

    Wat ik me echter toch even afvraag is welk voordeel ik heb als ik van de UK-server toch zou migreren.
    Ik heb via de webshop behoorlijk wat gems gekocht in het verleden en ik heb eenmaal het starter-pack aangeschaft.
    Dat ik niet alle gebouwen kan meenemen begrijp ik heel goed, maar als ik nu zou migreren kan ik ook niks meer met de vouchers in het starter-pack die ik nog niet gebruikt heb.
    Hoe zit het met die bonus-gems bij migratie? Is die onbeperkt?
    Stel dat ik in de UK-server bijvoorbeeld nog 24000 gems koop, is de bonus dan >2400 gems (als ik ook de vouchers nog inwissel) ?

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Als je de gems koopt voor je jezelf opgeeft voor migratie dan wordt alles mee geteld. Als je ze koopt terwijl je al bent opgegeven voor de migratie zal dit waarschijnlijk niet zo zijn.

    - BB_Skelril

  5. #5
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe zit het eigenlijk met verdiende gems? Zoals die van de levels, maar ook die ik gekregen heb als beloning van BB?
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Die tellen ook mee Nukar, zoals al eerder aangegeven zullen alle gems worden meegeteld tijdens de migratie. Ook die je van inlog bonus, etc hebt gekregen!

    - BB_Skelril

  7. #7
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    top dank je
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Toch nog een vraagje over regel 1 op http://forum.thesettlersonline.com/threads/18536:

    Ik heb pas gisteren aangemeld op deze server, dus nadat het bericht geplaatst is. Mag ik dan zonder meer migreren?

  9. #9
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    1.Elk persoon die begonnen is met spelen voor de publicatie van deze mededeling kan zich aanmelden om te migreren naar de Nederlandse servers.

    Dat gaat over wanneer je bent begonnen op de UK servers.
    Dus als je daar ook pas gisteren bent gestart dan ben je te laat.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Daar speel ik al een maandje of twee, dus ben ik royaal op tijd.

    Resumerend kan ik dus stellen dat als ik nu gebruik maak van de bulk aan gems kopen (24000 voor €99) en ik meld me dan aan voor de migratie krijg ik ALLE gems die ik ooit gekocht en verdiend heb terug met een bonus van 10%?
    Dan ga ik toch wel lekker migreren.

    1 Spel bijhouden kost tijd genoeg en geeft toch mooi de gelegenheid om helemaal opnieuw te beginnen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.