Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: King of the hill.

  1. #11
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    ik graaf gewoon onder de muur door naar de bunker
    ik bedreig rosey en dwing haar nooit meer terug te komen daarna maak ik een ondergrondse muur zodat er niemand meer kan komen en een dun buisje voor eten en drinken

  2. #12
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Buisje van sjaakje was makkelijk te verstoppen. hongerde al snel uit en was king of his bunker. Eten drinken bleef binnen komen dus leven was verder goed voor ons alleen sjaakje moet het missen :S
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    Gelukkig bleek het voedsel- en watertransport makkelijk om te kopen, zodat EnemyReaver na enkele dagen toch genoodzaakt was ff te stoppen.

    Het lege plekkie was te aanlokkelijk.


    I'm king of the hill

  4. #14
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    maar nog voordat gratzky er was had sjakie snel de plek ingenomen hij betaald de voedsel en water transport erg goed en heeft nog genoeg geld over


    I AM THE KING OF THE HILL
    Laatst gewijzigd door sjaak1515; 15-09-12 om 19:19. Reden: I AM THE KING OF THE HILL

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    Sjaak is alleen vergeten dat zijn paspoort vandaag opgehaald moet worden, waardoor zijn plekkie toch echt weer leeg is....

    Jammer voor hem, gelukkig voor mij!

    I'm king of the hill

  6. #16
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    maar hij bedenkt zich en laat iemand anders hem halen
    en ziet nog net gratzky gezellig lopen en daaorm rent sjaak snel en pakt de plek in en gooit gratzty eruit

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    chemiemuts gooit een cilindertje met lachgas naar sjaak, welke bij hem openspringt. Daarna gooit ze een moppenboekje naar hem toe en sjaak rolt lachend van de berg af. Het probleem van de muur wordt opgelost met wat explosieven.. Ik neem handbook of chemistry and physics mee naar boven en ga lekker bovenop de berg relaxt een boekje zitten lezen.

    Queen of the hill :-) !!!

  8. #18

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    helaas is al snel het boekje uit en het weer somber, dus weg is chemie_muts terug naar haar stad, en ik bouw toevallig net mn herberg boven op de berg

    "I am King of the Hill!"
    Laatst gewijzigd door roga; 07-06-13 om 00:02.

  9. #19

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Doordat er een meteoriet op de herberg valt is de heuvel alleen beschikbaar voor mensen die Anderson16 heten dus:

    "I AM KING OF THE HILL!"

  10. #20
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik jaag je weg met me cavia

    "I AM KING OF THE HILL!"

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.