Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: King of the hill.

  1. #21
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Een tikkeltje geërgerd zat ik hier een poosje naar te koekeloeren en besloot toen dat het nu toch echt mijn beurt was. Op een niet nader te omschrijven manier produceerde ik eerst een piepend geluid dat veel leek op de roep van een gewillig vrouwtje om die afschuwelijke cavia weg te lokken. En het lukte. Tegen de tijd dat deze wandelende haarbal kilometers verderop nog aan het zoeken was naar zijn toekomstige nieuwe vriendinnetje, begon Thedeaddragon eindelijk door te krijgen dat hij in zijn uppie op de berg was achtergebleven. Omdat hij nogal gesteld bleek te zijn op z'n knaagdier kon hij het na enig aarzelen uiteindelijk niet laten om met een handjevol verse paardenbloemen op zoek te gaan naar het opgewonden beestje, wat mij dus mooi de gelegenheid gaf zijn plaats daarboven in te nemen. Iedereen zal het per slot van rekening met mij eens zijn:

    I AM KING OF THE HILL!

  2. #22
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik loop naar boven en laat een dikke scheet. hmm rotte eireren geur. (komen die bonen toch nog van pas)

    troezen pakte zijn biezen.

    I AM KING OF THE HILL!

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik zat lekker thuis achter de pc toen ik zag dat zvicinou boven op de heuvel stond
    ik had nog 1 zonnevlam over en besloot deze te gebruiken

    zvicinou verdween zomaar van de heuvel

    I AM KING OF THE HILL!

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zag die heuvel vol met onkruid op en nam mijn schoffel mee om het onkruid te wiedden wiede ik wietse toch niet van de heuvel af zeker.
    Maar toen zag ik een stoelje staan zette me erop en de heuvel zei tegem me.

    You are the king of the hill!

  5. #25
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zag dat er wel geschoffeld was, maar dat de rommel weer eens niet was opgeruimd, dus ging ik aan de gang om al het onkruid in de kruiwagen te gooien en terwijl ik daar zo lekker aan de gang was zag ik die oude aftandse stoel staan met daarin een half opgerookte sigaar uit 2012, ik besloot ze beide ook meteen op te ruimen en dus:


    I AM KING OF THE HILL!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.