Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: [Economie] Grondstoffen productie bereken en bijhouden

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    http://settlersonlineeconomy.com/ sorry gebruik deze dacht dat het de bovenste link was, en hier staat nergens een kruis of waar ik iets kan verwijderen.

  2. #12
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb effe snel gekeken ik gebruik normaal die andere, als je het niveau(lvl) van het gebouw naar 0 brengt dan verdwijnt het gebouw.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Goed nieuws;
    in de test van augustus hebben de ontwikkelaars van het spel inhoud gegeven aan een 'economie menu'; daarin kun je heel goed zien wat goed gaat (groen) is en hoeveel dat per 12 uur productie levert. En je kunt zien wat niet goed gaat (rood, verlies getal per 12 uur) en hoe dat komt.
    Het ziet er veelbelovend uit en zal, wat mij betreft, een mooie manier zijn om bij te houden wat je economie doet!

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    het is al wel handig om de handel nu beter te zien en de site's dat ze hbeben opgegeven werkt ook niet optimaal want een cutter heeft steeds andere looptijden omdat je soms veredr of dichter moet lopen om te gaan haken net zoals de boomplanters.
    de rest zal wel juist zijn

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    okay, maar wat betekend:

    Prod./M , Cons./M , Res./M , Res./Day

    kan er niet veel wijs uit worden.....

    ik snap "Product per Minute", maar de rest? ik weet dat 't in het engels is,
    en engels is mijn 3e moedertaal, maar ik snap niet welke afkortingen ze gebruiken.

    EDIT: ik heb het trouwens over de http://www.settlersonlinetools.com/e...x.php?id=16491

  6. #16
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Prod./M = Produced per minute
    Cons./M = Consumed per minute
    Res./M = Rest(overschot) per minute
    Res./Day = Rest per day

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    thnx aRPeaR

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.