Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: informatie over de migratie

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud

    informatie over de migratie

    Het moet me van het hart dat de nederlandse server te snel van start is gegaan,er zijn zoveel vragen over de migratie.
    Wat gebeurt er met je starters pakket die je al gekocht hebt? kun je die op de nl versie ook gebruiken?
    En wat met die items die je op de uk gebruikt hebt, ben je die ook kwijt, zoals de watermolen de silo en de generaal? van de gebruikte starters pakketten

    Hoe lang gaat het duren voordat men de gems van migratie binnen heeft?
    ik hoop dat we op al deze vragen snel beantwoord krijgen

    *Edit BB_Skelril - FAQ toegevoegd*

    Q: Gems die al zijn uitgegeven, worden die ook vergoed?
    A: Ja, alle gems die je ooit verkregen hebt zal je op de Nederlandse wereld krijgen.

    Q: Worden event items / avonturen beloning ook vergoed worden?
    A: Nee, deze zullen niet worden vergoed (tenzij gekocht met gems).

    Q: Wat gebeurt er met de items die ik via het retail pack heb gekregen?
    A: Deze worden niet vergoed (behalve de gems).

    Q: Werken de retail pack codes ook op de Nederlandse versie?
    A: Nee, deze kunnen momenteel niet gebruikt worden.
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 09-07-12 om 13:51.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ben het er helemaal mee eens

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het helemaal eens met RedMedusa.
    Ik zou alleen ook graag de volgende vragen beantwoord zien, .........en als het kan graag zo snel mogelijk ,zodat we goed kunnen na denken of we de migratie wel willen voor de datum om je aan te melden verstreken is, want a.s woensdag is al gauw.

    Ik zou ook nog graag een antwoord hebben op de volgende vragen :
    Hoe zit het met de vergoeding van goldcoins uit de retailpacks, ik welke vorm worden die vergoed.
    En hoe zit het met de Gems die je gekocht hebt met paypal bv , en hebt uit gegeven aan explore's, geo's , adventures , huisjes, recyclers, gifts enz enz , worden die ook allemaal vergoed ?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig mee eens, er zijn vele vragen en tot dit moment weinig antwoorden. Het zou veel rust brengen in het Woestewoud als er snel info komt. Alvast bedankt.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Yup, hier ook. Heb nu al geld geinvesteerd in UK. Maar zie nog niets ervan ook NL servers. Heb een heleboel vragen voor ik men anders starterspack gebruik....

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo allemaal,

    Q: Wat gebeurt er met je starters pakket die je al gekocht hebt? kun je die op de nl versie ook gebruiken?
    A: Hierover heb ik nog geen precieze informatie, maar zodra ik hier over antwoord terug krijg zal ik dit zo snel mogelijk posten!

    Q: Hoe lang gaat het duren voordat men de gems van migratie binnen heeft?
    A: In de loop van volgende week zal de migratie gaan gebeuren en zullen mensen hun gems krijgen.

    Q: Hoe zit het met de Gems die je gekocht hebt met paypal bv , en hebt uit gegeven aan explore's, geo's , adventures , huisjes, recyclers, gifts enz enz , worden die ook allemaal vergoed?
    A: Uiteraard! Alle gems die je ooit op je account hebt gehad worden vergoed.

    Ik hoop hiermee wat veel gestelde vragen te hebben beantwoord. Ik hoop zo snel mogelijk meer duidelijkheid te kunnen geven over de starterspacks.

    - BB_Skelril

  7. #7
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Q: Wat gebeurt er met je starters pakket die je al gekocht hebt? kun je die op de nl versie ook gebruiken?
    A: Hierover heb ik nog geen precieze informatie, maar zodra ik hier over antwoord terug krijg zal ik dit zo snel mogelijk posten!
    Volgens een van de spelers vandaag werken de UK codes hier niet.. ben even diens naam kwijt.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nukar Bekijk Berichten
    Volgens een van de spelers vandaag werken de UK codes hier niet.. ben even diens naam kwijt.
    Maandag zal ik hier hopelijk meer informatie over hebben, dus ik moet jullie vragen nog even geduld te hebben.
    Ik snap dat het frustrerend is en dat iedereen graag antwoorden ziet, alleen is het weekend en dus niemand aanwezig!

    - BB_Skelril

  9. #9
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud

    Ik ben al blij dat je op zaterdag avond even tijd maakt om te reageren.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    dit vind ik nu reusachtig goed van BB_Skelril
    niet alles beantwoord maar toch bedankt voor de antwoorden die je al hebt gegeven.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.