Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: informatie over de migratie

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ligt het aan mij of kun je geen gebouwen afbreken. Ik kan gebouwen wel upgraden maar ik was van plan een houthakkerij af te breken zodat ik een marmermijn zou kunnen neerzetten maar ik heb niet het bommetje om een gebouw te kunnen afbreken.

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    In de laatste patch is dit veranderd. Je kan de verwijder tool nu vinden in de tab waar je gebouwen ook zitten. De laatste tab genaamd gereedschapskist bevat de verwijder tool.

    - BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt om te antwoorden in het weekend. Ik snap dat het voor jou ook niet fijn moet zijn dat er weinig antwoorden zijn op vele vragen.

    Is dit dan door BlueByte, of Ubisoft of UPlay, slecht voorbereid? Want normaal vind ik dit niet.

  4. #14
    Niet Geregistreerd
    Hoe zit het met dingen gekocht met paaseieren, pompoenen, geschenken en voetballen krijg je die ook vergoed?

  5. #15
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niet Geregistreerd Bekijk Berichten
    Hoe zit het met dingen gekocht met paaseieren, pompoenen, geschenken en voetballen krijg je die ook vergoed?
    Nop
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  6. #16
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Q: Wat gebeurt er met de items die ik via het retail pack heb gekregen?
    A: Deze worden niet vergoed (behalve de gems).

    Q: Werken de retail pack codes ook op de Nederlandse versie?
    A: Nee, deze kunnen momenteel niet gebruikt worden.

    Ik hoop jullie hiermee voldoende informatie gegeven te hebben over deze vragen.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 09-07-12 om 13:49.

  7. #17
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril

    Dank je voor deze antwoorden, zal wel veel teleurstelling opleveren. Komen er NL packs?

    Wellicht een idee dat je de vragen en antwoorden in een FAQ bundelt? Nu moeten we op teveel plaekken de info bij elkaar zoeken.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  8. #18
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Er staat hierboven dat items via retailpacks verkregen OP DIT MOMENT niet vergoed worden, komt er dan nog een moment dat dat wel gaat gebeuren?

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Er staat hierboven dat items via retailpacks verkregen OP DIT MOMENT niet vergoed worden, komt er dan nog een moment dat dat wel gaat gebeuren?
    Sorry, verkeerd neergezet, maar mogelijk kan er later op worden terug gekomen. Ik beloof alleen niets.

    - BB_Skelril

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Dat meen je toch niet? We hebben woensdag er drie gekocht bij Bol.com. Nergens stond vermeld dat die hier niet gingen werken. Wat stellen ze dan voor? Dat kan toch niet zo moeilijk zijn die vouchers aan te passen. Dat betekent dat Ubisoft geld verdient aan pakketten die in het Nederlands geschreven zijn maar die niet werken op de Nederlandse server?! Begrijpen wie begrijpen kan. Is het dan zo raar dat mensen er geen vertrouwen meer in hebben?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.