Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 36 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 19 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #81

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Verliesposten: als ik een gebouw afbreek (of b.v. een leeg tarweveld) dan krijg ik daar geen bouwvergunning voor terug. Zo is het spel straks snel afgelopen, of is dit een bug? Hetzelfde geldt voor verslagen legereenheden: die blijven tellen als aanwezige settler voor het maximale aantal beschikbare setllers ook al zijn ze ondertussen dood en begraven. Als ik dus veel legereenheden verlies bij het verslaan van bandieten dan houdt het spel ook op een gegeven moment op.

  2. #82

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Waar kan ik met munten wat kopen? In het handelshuis accepteren ze vrijwel uitsluitend edelstenen, en die heb ik vrijwel niet.

  3. #83
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Onder de verschillende tabs(kanalen) bv. wereldwijd-1, hulp, handel, fluister en nieuws zit een balk waarin je kunt type.

    Waterputten en tarwevelden kosten geen bouwvergunningen, bij een uitgeputte mijn heb je de bouwverginning al terug gekregen.
    Over settlers, dat moet je denk maar effe beter bekijken in details, hou je muispijl op het settler hoofd aan de bovenkant an je scherm.
    Je noemt al 3 verschillende dingen, aanwezige settlers, maximale aantal settlers(bevolkingslimiet) en beschikbare settlers(werkeloze settlers).

    In handel tab kan je met munten handelen, als je niveau 17 bent en een exportkantoor hebt.

  4. #84

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas, bij de afbraak van mijn uitgeputte kopermijn nu net kreeg ik (nog) geen bouwvergunning terug. Of duurt dat langere tijd?

    Dank voor de overige tips, stelt me weer gerust!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Onder de verschillende tabs(kanalen) bv. wereldwijd-1, hulp, handel, fluister en nieuws zit een balk waarin je kunt type.

    Waterputten en tarwevelden kosten geen bouwvergunningen, bij een uitgeputte mijn heb je de bouwverginning al terug gekregen.
    Over settlers, dat moet je denk maar effe beter bekijken in details, hou je muispijl op het settler hoofd aan de bovenkant an je scherm.
    Je noemt al 3 verschillende dingen, aanwezige settlers, maximale aantal settlers(bevolkingslimiet) en beschikbare settlers(werkeloze settlers).

    In handel tab kan je met munten handelen, als je niveau 17 bent en een exportkantoor hebt.

  5. #85
    Toinny

    qwiebus

    ik speel al lang in het duits, maar wil veranderen naar nederlands, hoe doe ik dat/

  6. #86
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Toinny,

    Helaas kan je niet overstappen van Duits naar Nederlands zonder overnieuw te beginnen.
    Om overnieuw te beginnen kun je gewoon naar de website gaan en opnieuw een avatar aanmaken.

    - BB_Skelril

  7. #87

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hallo ik wil een hardhout bosbeheer plaatsen bij een hhhaker maar hij gaat bomen planten aan de andere kant van de map hoe kan je dit veranderen

  8. #88
    Nukar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    de beheerder plant bomen op de dichtbijzijnde plek waar op dat moment ruimte voor aanplant is.
    Als de hakker bomen kapt zal de beheerder de volgende ronde daar planten.
    Sorry voor alle spel en type fouten
    Kijk ook op [FWB] Goods and adventure price list voor avontuur voorbeelden. (prijzen zijn gebaseerd op NFL/UK server)

    BB LOS DE PAPAGAAI EXPLOIT OP!!!

  9. #89

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand of er een versie het spel settlers 2 voor Windows 7 is. Daar ben ik al heel lang naar op zoek

  10. #90
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey hangmatgenieter,

    Daar mee denk ik niet dat je hier geholpen kan worden, maar je kan het altijd proberen op google!
    http://www.google.nl/search?q=settlers+2+windows+7

    - BB_Skelril

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.