Hamers: Smidse bouwen, heeft kolen en brons nodig.
Marmer: Door een marmerhouwer te bouwen, die houwt marmer, als je hebt gezocht naar marmer.
Hamers: Smidse bouwen, heeft kolen en brons nodig.
Marmer: Door een marmerhouwer te bouwen, die houwt marmer, als je hebt gezocht naar marmer.
Hoe kan ik een productie starten van dennenhoutafzettingen ?
Een dennenbosbeheerder plaatsen. Deze plant de bomen die gekapt worden weer aan.
Dank je, ik had er blijkbaar nog een te weinig.
Je kunt in je economisch overzicht zien hoe je productie in elkaar zit. Let er wel op dat bij bomen de aantallen regelmatig kunnen verschuiven. Echter als regelmatig kijkt en het blijft in het rood staan moet je inderdaad overwegen om een extra beheerder te plaatsen.
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn beeldscherm instellingen weer goed krijg.
ik heb nu de onderste balk waar je vrienden in staan niet meer in beeld en het pijltje waarmee je dit naar beneden/boven klikt is ook buiten mijn beeld.
met F11? Anders tijdelijk je resolutie hoger zetten zodat je er weer bij kan.
Dit werkt ook niet helaas, ik kan er alleen bij als ik mijn beeld verklein tot 25%, maar dit lijkt me niet de juiste oplossing.
Het zou toch gewoon op 100% moeten kunnen.
Ik speel met exact dezelfde instellingen als mijn vriend en die heeft dit probleem niet.
Tja lijkt mij ook dat t op 100% goed zou moeten gaan, schermgrootte is anders ook t zelfde?
Anders zou je de vraag eens in het technische problemen kunnen stellen en/of de support erover mailen. Maar neem eigenlijk wel aan dat t toch binnen windows zelf gezocht moet worden.
hoe krig ik nog meer bouwvergunningen: bij verlopen bron(steen,koper) krijg ik geen bouwvergunning terug!