Plaats een Reactie
Pagina 33 van de 36 EersteEerste ... 23 31 32 33 34 35 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #321
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Het makkelijkste grondstoffenavontuur is het Pirateneiland.
    De rondjes geven een indicatie van de moeilijkheidsgraad aan: wit= makkelijk, groen=gemiddeld, blauw=moeilijk en paars=zeer moeilijk.
    Wanneer je een avontuur aanklikt kun je ook zien hoe makkelijk/moeilijk het is aan het aantal doodshoofdjes.


    :-) kruispost
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #322
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Dankjewel voor de bruikbare informatie!!!

    Alleen nu hoe aan dat avontuur te komen, zal het van gildies of vrienden moeten hebben het is niet te koop!
    Laatst gewijzigd door Amazone; 15-12-13 om 18:10.

  3. #323

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    150 kaartstukjes voor "Het pirateneiland".
    Ligt in de winkel bij Avonturen

  4. #324
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de tips en heb inmiddels het Pirateneiland met minder 500 rekruten verlies voltooid waardoor ook mijn zij missies voltooid heb du nu ben ik niveau 33!

  5. #325
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Weer een ''noob'' vraag magische bonen en sterrenmunten zijn waardepapieren?
    Ik zit met 500 van die bonen en zie wat handelsacties met die dingen maar ja wat kun je er mee??

    Wegens dit forum alweer lvl 34 inmiddels! dank daarvoor!

  6. #326

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Met stermunten kan je in de Epische winkel spullen kopen vanaf een bepaald level.
    Bonen verkrijg je normaal gezien met het spelen van de avonturen van het kleermakertje, die je best pas speelt vanaf lvl 48 (ivm kanonnen).
    Met die bonen kan je ook in de Epische winkel spullen kopen en er uiteindelijk staken van maken, waarmee je ook weer leuke spullen kan kopen.
    Hiervoor heb je dan wel weer een sprookjeskasteel nodig, dat 9950 bonen kost

    Kort gezegd: vooral voor de hogere lvl spelers is de boon interessant, daarvoor is ie ook in het leven geroepen.
    Voor jou mss mooi handelswaar, maar let op dat je de bonen niet te goedkoop wegdoet

  7. #327

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Ik run een nieuw gilde ne ben op zoek naar actieve mensen die mijn team wil versterken. Heb jij zin en ben je sociaal en hulpvaardig dan ben je bij mij aan het juiste adres.

  8. #328
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #329
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo allemaal,

    ik ben inmiddels niveau 37 en heb de hele kaart veroverd.
    Toen natuurlijk weer wat avonturen gaan doen.
    Ik heb best wel wat in mijn voorraad maar ofik heb ze gespeeld en ze zijn te makkelijk, of ze te moeilijk (en/of in groepen, zoals zonen in het veld (heb ik x4 en Victor de verschrikkelijke, Wilde Mary)

    Heeft iemand een efficiënt advies om dan wel xp dan wel grondstoffen avontuur? (vooralsnog eo belangrijker omdat bij lvl 40 veel nieuwe mogelijkheden komen,

  10. #330
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazone Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    ik ben inmiddels niveau 37 en heb de hele kaart veroverd.
    Toen natuurlijk weer wat avonturen gaan doen.
    Ik heb best wel wat in mijn voorraad maar ofik heb ze gespeeld en ze zijn te makkelijk, of ze te moeilijk (en/of in groepen, zoals zonen in het veld (heb ik x4 en Victor de verschrikkelijke, Wilde Mary)

    Heeft iemand een efficiënt advies om dan wel xp dan wel grondstoffen avontuur? (vooralsnog eo belangrijker omdat bij lvl 40 veel nieuwe mogelijkheden komen,
    Op jouw lvl zou ik voor grondstoffen "pirateneiland" of "te paard" spelen.
    Voor EP is het handig om Stelen van de Rijken te spelen, of terug naar bandietennest.

    Als je 42+ bent kun je langzaam beginnen aan Victor en Zwarte ridders.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.