Plaats een Reactie
Pagina 27 van de 36 EersteEerste ... 17 25 26 27 28 29 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #261
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Door sectoren te veroveren krijg je meer bouwvergunningen

  2. #262
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Je zult alleen bouwvergunningen terug krijgen voor mijnen zoals de kopermijn. Zodra ze leeg zijn zul je het automatisch terug krijgen. Als ze verlopen wanneer je bent ingelogt en je ziet ze niet terug verschijnen kun je proberen om opnieuw in te loggen, het kan namelijk soms zijn dat het niet goed geregistreerd wordt.

    Verder krijg je door sectoren te veroveren meerdere bouwvergunningen.

    - BB_Skelril

  3. #263

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    goedenmiddag allemaal,


    ik heb een vraagje over de geoloog. Kan deze totaal geen graniet,salpeter en titaium vinden en moet je dit dus krijgen via missies of je ontdekkingsreiziger??
    Dit plaatje vond ik op het internet: http://www.google.nl/imgres?q=settle...9,r:0,s:0,i:79. Als je een gebouw moet maken voor oa 3500 graniet ben je wekenlang bezig waarschijnlijk.

    alvast bedankt!

  4. #264

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Je krijgt de grondstoffen op verschillende manier:
    - Met missies krijg je soms kleine hoeveelheden
    - Je ontdekkingsreiziger kan soms tijdens lange zoektochten wat meenemen uit je lijstje
    - Met avonturen kun je grote aantallen vinden de genoemde stoffen

    Voor sommige gebouwen ben je soms inderdaad behoorlijk lang aan het sparen. Zeker aangezien je ook graniet (en tropenhout) om gebouwen te upgraden.

  5. #265

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik moet bij een buur een gebouw verbeteren, hoe moet ik dat doen?

  6. #266
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    maak een visschotel in je proviandhuis. Wanneer deze verbetering is gemaakt kun je hem vinden in je stermenu.
    Ga naar een vriend toe open je ster en plaats de visschotel op een gebouw van je vriend.

  7. #267

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Je krijgt de grondstoffen op verschillende manier:
    - Met missies krijg je soms kleine hoeveelheden
    - Je ontdekkingsreiziger kan soms tijdens lange zoektochten wat meenemen uit je lijstje
    - Met avonturen kun je grote aantallen vinden de genoemde stoffen

    Voor sommige gebouwen ben je soms inderdaad behoorlijk lang aan het sparen. Zeker aangezien je ook graniet (en tropenhout) om gebouwen te upgraden.
    Is het niet handiger, net als bij andere landen blijkbaar, om ook onze geoloog te laten zoeken naar graniet, sulfiet en titanium?? Dus ook gewoon mijnen bouwen enz enz.

  8. #268

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lampezwamper Bekijk Berichten
    Is het niet handiger, net als bij andere landen blijkbaar, om ook onze geoloog te laten zoeken naar graniet, sulfiet en titanium?? Dus ook gewoon mijnen bouwen enz enz.
    Vermoed dat dit ook gaat gebeuren met het verhogen van de level cap wat er aan aan t komen is. Voor de laatste grote update (nov update) stonden deze in t menu van de geoloog op level 52 ofzo geloof ik.
    1 en ander is geen garantie dat t ook daadwerkelijk gebeurd, maar de kans is aannemelijk imo.

  9. #269
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lampezwamper Bekijk Berichten
    goedenmiddag allemaal,


    ik heb een vraagje over de geoloog. Kan deze totaal geen graniet,salpeter en titaium vinden en moet je dit dus krijgen via missies of je ontdekkingsreiziger??
    Dit plaatje vond ik op het internet: http://www.google.nl/imgres?q=settle...9,r:0,s:0,i:79. Als je een gebouw moet maken voor oa 3500 graniet ben je wekenlang bezig waarschijnlijk.

    alvast bedankt!
    Op de servers in andere landen kan ook nog niet naar graniet e.d. gezocht worden; dit komt waarschijnlijk in een volgdende (of een daar op volgende update) in het verleden liet het plaatje van de geoloog dit wel al zien (dat is het plaatje van je link) dit hebben ze met de laatste grote update aangepast.

    Overigens kun je beter je graniet uit avonturen halen; dit zal vele malen sneller gaan dan als we in de toekomst zelf graniet kunnen gaan hakken

  10. #270

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    oke is duidelijk. Die update mag van mij snel komen. Ik had nog een klein vraagje. Ik heb een tijdje geleden een missie gehad in mijn missieboek. "je generaal werd verslagen". Ik heb echter nooit een ehbo pakket gehad. hebben meerdere spelers dit gehad en hoe krijg je dit opgelost??

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.