Plaats een Reactie
Pagina 23 van de 36 EersteEerste ... 13 21 22 23 24 25 33 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #221

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Zit al een paar dagen in de sneeuw. hoe ruim ik dat op? het beeld is daardoor erg wazig.

  2. #222
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    In "handelaar"(schatkist), catergorie "kerstmisevenement", rechts onder in item "zonnevlam" voor 1 vis kopen en dan op je eiland gebruiken.

  3. #223

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ok bedankt

  4. #224

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb vrienden nodig hoe kan ik die toevoegen en kan ik mensen die het spel al spelen toevoegen als vriend

  5. #225

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag in de wereldchat mensen vrienden met je willen worden. Meestal wordt er wel op gereageerd.

  6. #226

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Moet je telkens nieuwe mijnen maken? Of kun je oude mijnen ook weer aanvullen ofzo?

  7. #227
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Het telkens opnieuw bouwen en niet upgrade tot een te hoog lvl is wel het goedkoopste.
    Je kunt aanvullers kopen in handaar maar dat kost je edelstenen, je krijgt soms weleens een aanvuller in de beloning bij avonturen maar niet genoeg

  8. #228

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik een watermolen sloop komt deze dan terug in mijn stermenu (en is hij dan verkoopbaar) of ben ik hem dan echt kwijt.

  9. #229
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ja de waterolen komt terug in je stermenu als je hem sloop, of hij verkoopbaar is weet ik niet zeker maar ik denk van wel.
    Dat kun je zelf uitzoeken door hem te slopen en dan te kijken of je hem kan verkopen.
    Als dat niet lukt kun je hem gewoon weer bouwen, je bent dan alleen de niveau upgrade's kwijt.

  10. #230

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Watermolens kunnen verkocht worden.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.