Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 36 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 24 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 360

Onderwerp: [Tip] Beginners vragen.

  1. #131
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Door er eerst een pakhuis te bouwen, daarna kun je er alles bouwen wat je wilt.

  2. #132

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een marmer mijn en welk gebouw heb ik nu nodig om de marmer er uit te krijgen?

  3. #133
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Een marmerhouwer. Deze plaats je echter niet op een afzetting, maar ernaast. Als de marmerafzetting dan leeg is dan kun je je geoloog weer op padsturen om een nieuwe te zoeken en dan kan de houwer weer verder met leeghalen ervan.

  4. #134

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt
    nog een vraagje Als ik het goed begrijp komen de rekruut die dood zijn gegaan niet meer terug als settlers?

  5. #135
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Niet direct nee, maar je burgermeestershuis maakt automatisch nieuwe settlers aan (1 per 15min) zolang je nog niet aan de limiet voor je populatie zit!

    Dus als er een rekruut doodgaat wordt ie wel degelijk vervangen door een nieuwe settler, maar dan moet je uiteraard die nieuwe settler wel weer trainen (met 5 bier & 10 zwaarden) om hem weer tot rekruut te maken.

  6. #136

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    opdracht was bezit minstens 3 pakhuizen, heb er inmiddels 4 maar opdracht is nog niet compleet.
    zo ook met trainen van militie eenheden opdracht 5 heb er inmiddels 20 maar nog geen missie volbracht.

    met vriendelijke groet
    Totoria

  7. #137
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Soms duurt het even voordat de opdracht voltooid is. Open missie log en klik de missie aan bij mij duurt het soms 30-60 seconden voordat dan pas de missie als gehaald staat. Misschien ff proberen.

    Kan ook zijn dat het je wachtende missies zijn en dan moet je eerst de ene volbrengen voordat je de volgende kan starten.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #138

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb tekort aan steenkool en weet niet hoe ik dat kan aanvullen.

  9. #139
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt je steenkool productie verhogen door een kolenbrander te bouwen of een bestaande te upgrade.
    Maar wat je dan ook in de gaten moet houden is je dennenhout productie, want de kolenbrander gebruikt dennenhout als grondstof.

  10. #140

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    waar kan ik koper vinden

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.